30-01-2014, 05:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2014, 05:43 PM ja muutjaks oli MbLammutus.)
(30-01-2014, 11:58 AM)v6sa Kirjutas:Aga praktikas nii just on. Mõnikord sõitsin, vaatan, auto jälle külm. Kurat koer jälle nuppude peal käinud. Lülitan webasto sisse, temp üle 90ne, lülitad välja, temp 60 kraadi. Lihtne ja loogiline ja punaselt ette tehtud.(30-01-2014, 11:49 AM)MbLammutus Kirjutas: Mis siin ikka vaielda. Las see termostaat avaneb nagu teie tahate. Aga mootorit ta soojaks ei aja. Ma kirjutasin juba, et mul on olnud kolm 2,9 mootoriga autot. Ilma webasto sisselülitamiseta nad soojaks ei läinud. Mõned mootorid lihtsalt on nii ehitatud, et vajavad lisasoendust. Teine selline mootor on 2,7 cdi, mis talvel ka soojaks ei lähe. Aga eks igaüks leiutab jalgratast ise))
Webasto süsteem. Kui punane tuli põleb nupu peal siis on webasto välja lülitatud. Võiks loogiliselt vastupidi olla.
CDI oma 5+ l kuluga on iseasi. Meite 8 liitrit kulutanud Säästukas, millel sama OM602 föönita erim peal, oli kuum, kui kurat. Nüüd otsepritsega, föönitatud pada ei saa kerge külmaga soojaks - ei ole võimalik.
Loomulikult on Webasto kordategemine õige tee. Aga ma pole kunagi asju õigetpidi ajanud
Muide, Soomes võetakse alates -20st ka pesuvedeliku soojenduse spiraalid CDImasinatel tagant, ühendades voolikud mööda. Jälle natuke sooja toas juures
Mis puudutab katelt, siis HH puhul on kõik jäetud masina otsustada - ei kella ei nuppu. Juhtmestik olevat küll valmis.
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236