27-01-2014, 10:00 AM
Hm...
Kuidas teistel kaksüheksa omanikel autod soojenevad? HH kipub kuidagi külmalt toimetama.
Võtsin Teemest uue termostaadi ligi (Wahler) ja vahetasin nädalavahetusel ära. Natuke läks paremaks (nüüd tõuseb nii 50 kanti päris kähku), kuid ikka on jahe. Tundub kangesti, et mulle on sattunud peale vigaste hõõgküünalde ka ainus Wahleri praaktermostaat. Sest radika ülemine lõdvik (mujalt seda kärge ju mootori töötamisel katsuma ei ulata) hakkab alates temepratuurinäidiku 50-ni jõudmisest soojenema... Ehk termostaat hakkab avanema tunduvalt enne määratud 85 kraadini jõudmist.
Ei viitsinud nädalavahetusel Säästukalt termostaati maha kangutada - sel peaks sama olema. Säästukal pääses vedelik radikasse alles siis, kui mootori temperatuur oli 80 kandis... Seda oli ka toas täitsa tunda.
Aga muidu pole viga - sõidame, mönuga. Kui ükskord toa soojaks saab...
Kuidas teistel kaksüheksa omanikel autod soojenevad? HH kipub kuidagi külmalt toimetama.
Võtsin Teemest uue termostaadi ligi (Wahler) ja vahetasin nädalavahetusel ära. Natuke läks paremaks (nüüd tõuseb nii 50 kanti päris kähku), kuid ikka on jahe. Tundub kangesti, et mulle on sattunud peale vigaste hõõgküünalde ka ainus Wahleri praaktermostaat. Sest radika ülemine lõdvik (mujalt seda kärge ju mootori töötamisel katsuma ei ulata) hakkab alates temepratuurinäidiku 50-ni jõudmisest soojenema... Ehk termostaat hakkab avanema tunduvalt enne määratud 85 kraadini jõudmist.
Ei viitsinud nädalavahetusel Säästukalt termostaati maha kangutada - sel peaks sama olema. Säästukal pääses vedelik radikasse alles siis, kui mootori temperatuur oli 80 kandis... Seda oli ka toas täitsa tunda.
Aga muidu pole viga - sõidame, mönuga. Kui ükskord toa soojaks saab...