10-01-2014, 03:41 PM
(10-01-2014, 02:25 PM)GrHo66 Kirjutas: Tere!
Kekutaks natuke oma punnsilmaga, alustuseks siis auto üldandmed.
Mark:Mercedes-Benz E-klass
Väljalaskeaasta:1999/12
Läbisõit:320000 ja natuke peale, ei tea kas vastab tõele
Mootor:3.2 CDI 145kw
Värvus:Tunesinine kood 189
Lisavarustus:Avantgarde, 2-tsooniline kliima, istmesoojendused (ees), comand 2.0, püsikiirusehoidik, Bose helisüsteem, pardaarvuti, webasto taimeriga, el. reguleeritavad istmed nahast, xenonlähituled, 7-kohaline, taga integreeritud lasteistmed, parkimisandurid (ees, taga ja kahjuks ei tööta), MF-rool, katuseluuk klaasist, 17" orig. valuveljed, 5K automaatkast. 4xel. aknad, toonklaas jne.
Vead:Rooste ja parkimisandurid
Plaanid:Roostest vabaneda mõneks ajaks ja tagatipuks teha korda parkimisandurid.
Sai tehtud hooldus, vahetasin esmalt mootoriõli, sai sisse valatud Castrol 5W40 Turbodiesel, 7.5L kulus seda ja vahetatud mõned filtrid, õhu, kütuse ja loomulikult õlifilter. Päris algul kui auto sain oli mootor avariis, ülejäänud tehnika oli hea (käigukast, sillad, pidurid jne) ja ülevaatuspunktis ka mingeid probleeme ei tekkinud, lasin siis arvuti järgi panna ühel vene mehel, kes tegutseb Kadaka teel kurikuulsa Aare Autod'e müügiplatsi taga, läksin sinna venna soovitusel ja tema kogemuste põhjal, mootorivead leidis ta 5 minutiga, vigadeks osutusid vigane õhulugeja ja kinni tahmanud EGR klapp, EGR'i vist arvuti ei näidanud aga vea leidis ta üles, peale vigade likvideerimist käis mootor korrektselt. Hiljem sai EGR nö kinni pandud, tegi seda siis kasutaja jyrisoo. Mõned päevad edasi jäi eelsüüteküünalde tuli põlema, foorumist uurides sain selgust, et üks neist enam ei pruugi töödata, vahetasin kõik 6tk(Denso) vanad tulid kõik ilusti välja ja hetkel viimane asi mis vahetamist vajas oli käigukasti padi, külmalt andis eriti vastiku vibra salongi nagu summuti oleks kuskilt lõhki. Paari päeva pärast läheb vahetusse käigukasti õli, tihend, filter, pistik ja lasen kütusepaagi ära puhastada. Siiani vaatamatta kulutustele olen autoga väga rahul, lihtsalt sobin rooli taha nagu valatult ja mootori võimsusega ka häbisse ei jää.
Pilt ka!
Parkidesse said led'ikesed.
Kõige parem selle auto juures on Bose, olen ise analoogset omanud ja seni pole kohanud autot mis sellele orig. helisüsteemiga vastu saaks.
Autol on häid asju muidugi veel...mootor ja avantgarde näiteks.
Edu!