13-12-2013, 05:50 PM
Tänud kõigile kaasa mõtlemise ja lootustandvate sõnade eest. Kuigi ma enamusi teist isegi ei tunne, tähendab see mulle palju. Päriselt ka.
Antud eksemplari puhul kinnitan küll kõigile, et kadestada pole siin midagi. Ja kui kellelgi kõigele vaatamata ikkagi hinges närib, võib mulle lahkesti helistada ja teatud tingimustel selle objekti endale koju viia.
Tegelikult ei olegi küsimus üldse selles, et kas temast saaks asja. Kindlasti saaks. Iseküsimus ongi Rolzi eelviimases postituses toodud hüpoteesis - kas asjal on mõtet? Äkki hukata ta ikkagi ära ja tegeleda millegi mõistlikumaga? Mõne perspektiivikama mudeliga näiteks. Sest vähegi ägedatest Mercedese mudelitest on täna W140 oma turuhinnas ju konkurentsitult kõige odavam. Üks seltsimees meie lähikonnast tahtis hiljuti endale ilusat W124 osta ja lõpuks tõi hoopis W140. Sest heas korras, musta sedaankerega, automaatkastiga ja kliimaga W124 oleks selgelt kallim olnud. Ise veel hiljem kiitis, et näe saigi päris hea w124 - kõigi soovitud lisadega ja suurema kerega ka veel Isegi 190E on täna juba napilt kallim kui W140.
See muudab W140-ga mängu natuke kurvaks ja perspektiivituks. Teda oleks lihtsam mõni tuhat kallimalt osta ja lihtsalt tarbida. Ainus kõnekas fakt objekti elustamise kasuks ongi kvaliteetne meelelahutus. Harutada teda otsast lahti, otsida maailma pealt erinevaid iluvidinaid, käia poest kilekotikestega uusi juppe toomas, korrastada pisiasju, loota ja pettuda, jne. See protsess ise on lihtsalt nii tore. Finantsgeeniuse preemiat ma selle projektiga muidugi ei võtaks. Nojah... nagu ka ühegi oma teise autoprojektiga.
Näiteks üks mu hea sõber tahtis ka mingit põnevat Mercedese-mängu ja ostis endale ka uue projekti. Piltidel on ta küll väga OK, kuid tegelikkuses tuleb ka ikkagi rupskiteks tõmmata ja ja uuesti üles ehitada. Ainult et erinevalt minu autost, on sellel autol ka mingi hilisem klassiku väärtus.
Osad sõbrad küll norisid, et osta ikka V12. Et uhkem on ikka käia asju 12 kaupa ostmas. Muidu äkki mõni mõtleb, et ma olen vaene.
Tegelikult erinevalt mootorist, pelgan ma V12 tippmudeli juures tema standartset aktiivvedrustust. Mul juba üks aktiivvedrustusega BMW on, mille veermik on nõudnud päris kulukat remonti ja ta ikkagi ei tööta. Mercedes 600-ga olen kahe erinevaga (ja mõlemad väga korralikud) sõita saanud ja mõlemal häiris mind üks ühine nimetaja - see veermik ei tule toime meie jubedate teedega. Teeaukudes hakkavad esirattad kohati täitsa kontrollimatult all värisema, kandes seda vibra ka keresse. Võib olla on püstakud läbi? Võib olla ta lihtsalt ei talugi meie teid? Aga mõlemal juhul pidasin paremaks eelistada standartse veermikuga autot. Ja äkki on V8 mootoriga ka natuke lihtsam? Seda mootorit üldiselt kiidetakse minu teada.
Minu auto kandis ostes tiitlit "certificate of title". Ehk siis ta ei olnud "salvage" auto. Copart müüb enamasti küll salvage, ehk kindlustuste autosid, kuid seal on ka kõike muud. Ta võib olla pankrotivara, ta võib olla võlgade katteks ära võetud vara või ta võib olla ka lihtsalt müüki toodud auto. Näiteks kohalikud hea mainega automüüjad ei taha enda nime alt müüa odavalt sisse ostetud vahetusautosid ja viivad nad Coparti platsidele oksjonile. Copart müüb ju ilma garantiita "as is, where is".
Antud eksemplari puhul kinnitan küll kõigile, et kadestada pole siin midagi. Ja kui kellelgi kõigele vaatamata ikkagi hinges närib, võib mulle lahkesti helistada ja teatud tingimustel selle objekti endale koju viia.
Tegelikult ei olegi küsimus üldse selles, et kas temast saaks asja. Kindlasti saaks. Iseküsimus ongi Rolzi eelviimases postituses toodud hüpoteesis - kas asjal on mõtet? Äkki hukata ta ikkagi ära ja tegeleda millegi mõistlikumaga? Mõne perspektiivikama mudeliga näiteks. Sest vähegi ägedatest Mercedese mudelitest on täna W140 oma turuhinnas ju konkurentsitult kõige odavam. Üks seltsimees meie lähikonnast tahtis hiljuti endale ilusat W124 osta ja lõpuks tõi hoopis W140. Sest heas korras, musta sedaankerega, automaatkastiga ja kliimaga W124 oleks selgelt kallim olnud. Ise veel hiljem kiitis, et näe saigi päris hea w124 - kõigi soovitud lisadega ja suurema kerega ka veel Isegi 190E on täna juba napilt kallim kui W140.
See muudab W140-ga mängu natuke kurvaks ja perspektiivituks. Teda oleks lihtsam mõni tuhat kallimalt osta ja lihtsalt tarbida. Ainus kõnekas fakt objekti elustamise kasuks ongi kvaliteetne meelelahutus. Harutada teda otsast lahti, otsida maailma pealt erinevaid iluvidinaid, käia poest kilekotikestega uusi juppe toomas, korrastada pisiasju, loota ja pettuda, jne. See protsess ise on lihtsalt nii tore. Finantsgeeniuse preemiat ma selle projektiga muidugi ei võtaks. Nojah... nagu ka ühegi oma teise autoprojektiga.
Näiteks üks mu hea sõber tahtis ka mingit põnevat Mercedese-mängu ja ostis endale ka uue projekti. Piltidel on ta küll väga OK, kuid tegelikkuses tuleb ka ikkagi rupskiteks tõmmata ja ja uuesti üles ehitada. Ainult et erinevalt minu autost, on sellel autol ka mingi hilisem klassiku väärtus.
Joel. Kirjutas:Mis põhjusel Sa just 500SEL otsisid? Ja mis põhjusel see auto prügimäele sattus? Salvage title on seal tavaliselt matsuga autodel (ehkki romulamats on mõnikord seal tavaline nurgakõkski).
Osad sõbrad küll norisid, et osta ikka V12. Et uhkem on ikka käia asju 12 kaupa ostmas. Muidu äkki mõni mõtleb, et ma olen vaene.
Tegelikult erinevalt mootorist, pelgan ma V12 tippmudeli juures tema standartset aktiivvedrustust. Mul juba üks aktiivvedrustusega BMW on, mille veermik on nõudnud päris kulukat remonti ja ta ikkagi ei tööta. Mercedes 600-ga olen kahe erinevaga (ja mõlemad väga korralikud) sõita saanud ja mõlemal häiris mind üks ühine nimetaja - see veermik ei tule toime meie jubedate teedega. Teeaukudes hakkavad esirattad kohati täitsa kontrollimatult all värisema, kandes seda vibra ka keresse. Võib olla on püstakud läbi? Võib olla ta lihtsalt ei talugi meie teid? Aga mõlemal juhul pidasin paremaks eelistada standartse veermikuga autot. Ja äkki on V8 mootoriga ka natuke lihtsam? Seda mootorit üldiselt kiidetakse minu teada.
Minu auto kandis ostes tiitlit "certificate of title". Ehk siis ta ei olnud "salvage" auto. Copart müüb enamasti küll salvage, ehk kindlustuste autosid, kuid seal on ka kõike muud. Ta võib olla pankrotivara, ta võib olla võlgade katteks ära võetud vara või ta võib olla ka lihtsalt müüki toodud auto. Näiteks kohalikud hea mainega automüüjad ei taha enda nime alt müüa odavalt sisse ostetud vahetusautosid ja viivad nad Coparti platsidele oksjonile. Copart müüb ju ilma garantiita "as is, where is".
Terve aasta poole aastaga