28-12-2006, 12:59 PM
Kerge update masina käekäigu kohta. Sõidab. Ülevaatuse läbis edukalt, märkustega mittepõleva esipargi kohta. Õli kulub kah nagu vähem...
Sai soetatud üks analoogne masin puuduvate pisividinate hankimiseks. Kohe esimesel sõidul jäi kõrva omamoodi kõrin kindalaeka juurest. Kuna meie omal seda polnud kuulda, tekkis kahtlus salongitemperatuuri anduri ventilaatori töövõimekuses. Mõeldud-lammutatud. Otsisin tükk aega seda mootorit taga - ei leia. OK, varuosaauto kallale. Kindalaeka sisu välja, süüde sisse ja käega kobama (ei näe seal mitte s*ttagi). Üles leidsin. Teistele teadmiseks, et anduri ventilaator pesitseb parema õhukanali all ja mootori toimimisest saab aimu, kui käsi piisavalt kaugele toppida. Normaalne inimene tõenäoliselt tunneb ka õhuvoolu liikumist, aga minusugune peab näpu tiivikusse toppima. Kuna tiivik on katmata, on see protseduur lihtne. Kuna vidin on väike, siis näppu päris otsast ei hammusta
Peale varumootori mahakatkumist leidsin ka meie masinal mittetöötava mootori üles ja katkusin maha. "Uus" külge ja vool taha... Käib Prooviks vana tagasi ja... ka käib. Krt.
Kuna vana mootor oli lärmakam, siis rändas see riiulisse õiget aega ootama (küll kunagi on aega parandada... on seda jee). Ladusin kokku ja üllatus-üllatus, temparatuur püsib. Tõsi, teekonaruselt lööki saades lööb küll korraks kuuma peale, kuid siis jahtub uuesti maha. Nii, et tõenäoliselt ma trükiplaadi ülejootmisest ei pääse...
Nii, nüüd järgneb kaubanduslik teadaanne. Kui kellegi on midagi tarvis 1986 aastal toodetud S124 250 TD küljest, võib mulle teada anda. Sinist sisu ei müü, esitulesid ja -vedrusid, mootorit koos abiseadmetega ning tagasilla hoobasid ka mitte. Tagaluuki ja kapotti ei tahaks ka ära anda, aga alati võib teha lahke pakkumise Katuseluugi aga müüks hea meelega maha Ja eemaldatava haagisekonksu. Aku paistis ka viisakas olema, sellegi võiks maha ärida.
Teadjamatele küsimus: kas ABS oli 124 standard või lisavarustus? Mina siiamaani kõiki 124 kohanud ABS-ga. Aga varuosaautol pole kohtagi elektripumba jaoks...hocked:
Sai soetatud üks analoogne masin puuduvate pisividinate hankimiseks. Kohe esimesel sõidul jäi kõrva omamoodi kõrin kindalaeka juurest. Kuna meie omal seda polnud kuulda, tekkis kahtlus salongitemperatuuri anduri ventilaatori töövõimekuses. Mõeldud-lammutatud. Otsisin tükk aega seda mootorit taga - ei leia. OK, varuosaauto kallale. Kindalaeka sisu välja, süüde sisse ja käega kobama (ei näe seal mitte s*ttagi). Üles leidsin. Teistele teadmiseks, et anduri ventilaator pesitseb parema õhukanali all ja mootori toimimisest saab aimu, kui käsi piisavalt kaugele toppida. Normaalne inimene tõenäoliselt tunneb ka õhuvoolu liikumist, aga minusugune peab näpu tiivikusse toppima. Kuna tiivik on katmata, on see protseduur lihtne. Kuna vidin on väike, siis näppu päris otsast ei hammusta
Peale varumootori mahakatkumist leidsin ka meie masinal mittetöötava mootori üles ja katkusin maha. "Uus" külge ja vool taha... Käib Prooviks vana tagasi ja... ka käib. Krt.
Kuna vana mootor oli lärmakam, siis rändas see riiulisse õiget aega ootama (küll kunagi on aega parandada... on seda jee). Ladusin kokku ja üllatus-üllatus, temparatuur püsib. Tõsi, teekonaruselt lööki saades lööb küll korraks kuuma peale, kuid siis jahtub uuesti maha. Nii, et tõenäoliselt ma trükiplaadi ülejootmisest ei pääse...
Nii, nüüd järgneb kaubanduslik teadaanne. Kui kellegi on midagi tarvis 1986 aastal toodetud S124 250 TD küljest, võib mulle teada anda. Sinist sisu ei müü, esitulesid ja -vedrusid, mootorit koos abiseadmetega ning tagasilla hoobasid ka mitte. Tagaluuki ja kapotti ei tahaks ka ära anda, aga alati võib teha lahke pakkumise Katuseluugi aga müüks hea meelega maha Ja eemaldatava haagisekonksu. Aku paistis ka viisakas olema, sellegi võiks maha ärida.
Teadjamatele küsimus: kas ABS oli 124 standard või lisavarustus? Mina siiamaani kõiki 124 kohanud ABS-ga. Aga varuosaautol pole kohtagi elektripumba jaoks...hocked: