09-11-2013, 08:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2013, 09:37 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
Ma võin väikese jutukese Valvolinest kirjutada.
Kunagi aastaid tagasi omasin tööautona üht diiselmootoriga Fordi, mille mootoris oli Valvoline õli. Auto läbisõit oli umbes 120 000 km kandis. Vahetusvälp oli 10 000km. Valvoline õli hakkas "sööma" umbes 7000 km pealt (peale vahetust), nii et pidin juurde valama liitrikese, siis sain järgmise õlivahetuseni sõidetud. Iseenesest ei midagi katastroofilist, aga otsustasin proovida Castroli toodangut ja ennäe imet, enam juurde valama ei pidanud. Tegin järelduse, et õlil ja õlil on vahe.
Oma hobimersudes kasutan kas Castroli või BP toodangut. Kuna sõidan suvel ja autod ei ole enam esimeses nooruses, siis piisab 10w40-st.
Kunagi aastaid tagasi omasin tööautona üht diiselmootoriga Fordi, mille mootoris oli Valvoline õli. Auto läbisõit oli umbes 120 000 km kandis. Vahetusvälp oli 10 000km. Valvoline õli hakkas "sööma" umbes 7000 km pealt (peale vahetust), nii et pidin juurde valama liitrikese, siis sain järgmise õlivahetuseni sõidetud. Iseenesest ei midagi katastroofilist, aga otsustasin proovida Castroli toodangut ja ennäe imet, enam juurde valama ei pidanud. Tegin järelduse, et õlil ja õlil on vahe.
Oma hobimersudes kasutan kas Castroli või BP toodangut. Kuna sõidan suvel ja autod ei ole enam esimeses nooruses, siis piisab 10w40-st.