07-11-2013, 11:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2013, 11:22 PM ja muutjaks oli kaspar.)
(07-11-2013, 09:31 PM)marek Kirjutas:(07-11-2013, 06:35 PM)kaspar Kirjutas: Ja kõik arutelud jõuavad ikkagi selleni ,et selles mootoris tuleb kasutada Mobil 1 0w-40 New Life õli.
+1. Mul käivitus -36 kraadiga selle õliga täiesti probleemivabalt. Kui hooldust nullid, siis pane 229.3, muidu venib meeldetuletus liiga pikaks. ~25 000km sama õliga sõita on pehmeltöeldes lollus.
Tänud nõuande eest!
(07-11-2013, 06:52 PM)laf1247 Kirjutas:(07-11-2013, 06:35 PM)kaspar Kirjutas: Olen kuulnud sellest FUCHS õlist veidi aga kuna minu jaoks see tundmatu siis pigem jätan vahele. Kuna see õli on enamvähem samas hinnas Total,Mobil,Castroil ja Motuliga siis ma ei näe põhjust miks ma peaks tundmatu saksa õli firma õli ostma?
Fuchs, toodab enamus sakslastele tehase õlisid ja muid vedelikke, sinna kuulub ka MB
Võibolla küll? Aga endiselt on Mobil1 MB mootoritel tehaseõli.
Mingi aeg kunagi tehti Soomes õli test mis avaldati ka TM-is.
Põhjama tingimustes parimaks osutus Teboil, Mobil ja Castroil olid kah tipus. Aga samas Mobil oli üks parimaid külma kindluse suhtes.
(07-11-2013, 06:52 PM)laf1247 Kirjutas:(07-11-2013, 06:35 PM)kaspar Kirjutas: Olen kuulnud sellest FUCHS õlist veidi aga kuna minu jaoks see tundmatu siis pigem jätan vahele. Kuna see õli on enamvähem samas hinnas Total,Mobil,Castroil ja Motuliga siis ma ei näe põhjust miks ma peaks tundmatu saksa õli firma õli ostma?
Fuchs, toodab enamus sakslastele tehase õlisid ja muid vedelikke, sinna kuulub ka MB
Võibolla küll? Aga endiselt on Mobil1 MB mootoritel tehase õli.
Mingi aeg kunagi tehti Soomes õli test mis avaldati ka TM-is.
Põhjama tingimustes parimaks osutus Teboil, Mobil ja Castroil olid kah tipus. Aga samas Mobil oli üks parimaid külma kindluse suhtes.