07-11-2013, 06:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2013, 06:45 PM ja muutjaks oli kaspar.)
Esindusse ei vii ma põhimõtte pärast. Õlig on pigem see ,et oleks sõidukis õige õli. Mingeid racing õlisi ja AdinNolli kah mootorisse valama eihakka. Kui valida 5w30/40 vahel siis õli firmaks jääb Total kuna seda õli saan ma väga hea hinnaga kätte ja jabur oleks mitte seda osta. Pigem on küsimus selles ,et mootoris oleks korralik ja õige õli sees. Õige õli puhul on mootori kulumised väiksemad, õli kulu väiksem jne... Seda autot ei plaani ma nüüd 100 aastat kah omada aga vast kolm aastat võiks ikka sõita. Külma mootoriga ma nüüd põhja gaasiga päris sõitma ei hakka aga vahest ikka harrastan agressiivsemat sõitu.
R129 baasõli päritolu määrab kah ikka päris palju. Kui baasõli ei ole nii määrav miks siis ei ole kuulda ,et inimesed sõidaks supermarketi riiulitelt leitava õliga? Milleks maksta palju raha näiteks mobilile või castrolile kui on olemas Gulf? Kui õli on vastava serdi saanud siis seda õli võiks ju kasutada vastavas mootoris. Küsimus on pigem selles kui pikk võiks selle õliga intervall olla kas 1000km või 15 000km?
Olen kuulnud sellest FUCHS õlist veidi aga kuna minu jaoks see tundmatu siis pigem jätan vahele. Kuna see õli on enamvähem samas hinnas Total,Mobil,Castroil ja Motuliga siis ma ei näe põhjust miks ma peaks tundmatu saksa õli firma õli ostma?
Tean ,et sa saad seda õli väga hea hinnaga ja sellepärast sa seda ka pakud ja müüd. Eks selle õliga ole ka see ,et mida suuremat kasumit sellepealt müüa teenib seda rohkem ta seda ka reklaamib ja paigaldab.
Jutt oli nüüd pikk aga vastuse olen ka selle kohta saanud Välismaa foorumitest. Sellekohta on konkreetse mootori puhul olnud väga pikad arutelud. Ja kõik arutelud jõuavad ikkagi selleni ,et selles mootoris tuleb kasutada Mobil 1 0w-40 New Life õli.
R129 baasõli päritolu määrab kah ikka päris palju. Kui baasõli ei ole nii määrav miks siis ei ole kuulda ,et inimesed sõidaks supermarketi riiulitelt leitava õliga? Milleks maksta palju raha näiteks mobilile või castrolile kui on olemas Gulf? Kui õli on vastava serdi saanud siis seda õli võiks ju kasutada vastavas mootoris. Küsimus on pigem selles kui pikk võiks selle õliga intervall olla kas 1000km või 15 000km?
Olen kuulnud sellest FUCHS õlist veidi aga kuna minu jaoks see tundmatu siis pigem jätan vahele. Kuna see õli on enamvähem samas hinnas Total,Mobil,Castroil ja Motuliga siis ma ei näe põhjust miks ma peaks tundmatu saksa õli firma õli ostma?
Tean ,et sa saad seda õli väga hea hinnaga ja sellepärast sa seda ka pakud ja müüd. Eks selle õliga ole ka see ,et mida suuremat kasumit sellepealt müüa teenib seda rohkem ta seda ka reklaamib ja paigaldab.
Jutt oli nüüd pikk aga vastuse olen ka selle kohta saanud Välismaa foorumitest. Sellekohta on konkreetse mootori puhul olnud väga pikad arutelud. Ja kõik arutelud jõuavad ikkagi selleni ,et selles mootoris tuleb kasutada Mobil 1 0w-40 New Life õli.