07-11-2013, 09:48 AM
Esimene number on tõenäoliselt 0W parem, vaevalt on vaja spetsiaalselt püüelda külmalt viskoossema õli poole. Ilmselt ei ole probleemi ka 5W-ga.
Teine number on tänapäeval tõepoolest üsna madalaks aetud, on see mootorite arengust tulenev kasulik muudatus või tuuakse lihtsalt milligramm väiksemale kütusekulule ohvriks mootori eluiga, ei oska öelda.
Kuna ka teemaks olev auto on uuepoolne, siis ilmselt ei nuriseks margiesinduse valiku peale, aga vanemate autode puhul, kus tehas aastaringseks kasutamiseks ikkagi xW40 õlisid ette näeb (suveks ka xW50 või vahel rohkemgi), olen omad valikud ise teinud.
Ja loomulikult võiks tehase spetsifikatsioonile ka vastata (229.5 või mis ta iganes parajasti on).
Teine number on tänapäeval tõepoolest üsna madalaks aetud, on see mootorite arengust tulenev kasulik muudatus või tuuakse lihtsalt milligramm väiksemale kütusekulule ohvriks mootori eluiga, ei oska öelda.
Kuna ka teemaks olev auto on uuepoolne, siis ilmselt ei nuriseks margiesinduse valiku peale, aga vanemate autode puhul, kus tehas aastaringseks kasutamiseks ikkagi xW40 õlisid ette näeb (suveks ka xW50 või vahel rohkemgi), olen omad valikud ise teinud.
Ja loomulikult võiks tehase spetsifikatsioonile ka vastata (229.5 või mis ta iganes parajasti on).