11-10-2013, 10:09 AM
Eile sai tehtud 500 km ring hobutreileriga ja sealt ka kulunumber saadud. Jäi napilt ühekohaliseks, korrigeerituna odoveale 9,9 sajale.
250 km oli haagis kaaluga umbes 1300 kg, 250 km umbes 800. Loomaga sai veidi rahulikumalt sõidetud, kuid tühjalt ikka liikluse rütmis (mis tähendas "seadusejüngritest" möödumist ohutu võimaluse tekkides).
Kuratlikult hea tunne on vedada pooleteisttonnist haagist autoga, mis suudab täiesti adekvaatselt kiirendada 70 --> lubatud kiiruseni möödasõiduks
Ühtlasi oli aega jälgida auto käitumist. Suuremal kiirusel on kenasti tunda, mis vahe on vedada haagist maasturiga ja mis vahe sõiduautoga. Kui 1700 kg tühikaaluga maasturi taga ei ole eessõitva või vastutuleva veomasina tuulekeeriseid üldse tunda, siis sama raske sõiduauto sappa riputet haagist on tunda. Mitte häirivalt, kuid siiski tajutavalt.
250 km oli haagis kaaluga umbes 1300 kg, 250 km umbes 800. Loomaga sai veidi rahulikumalt sõidetud, kuid tühjalt ikka liikluse rütmis (mis tähendas "seadusejüngritest" möödumist ohutu võimaluse tekkides).
Kuratlikult hea tunne on vedada pooleteisttonnist haagist autoga, mis suudab täiesti adekvaatselt kiirendada 70 --> lubatud kiiruseni möödasõiduks
Ühtlasi oli aega jälgida auto käitumist. Suuremal kiirusel on kenasti tunda, mis vahe on vedada haagist maasturiga ja mis vahe sõiduautoga. Kui 1700 kg tühikaaluga maasturi taga ei ole eessõitva või vastutuleva veomasina tuulekeeriseid üldse tunda, siis sama raske sõiduauto sappa riputet haagist on tunda. Mitte häirivalt, kuid siiski tajutavalt.