06-10-2013, 01:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2014, 11:49 AM ja muutjaks oli Priit.)
Augusti lõpus sai autole uus radikas peale, kuna "uus" kasutatud ikkagi väikest viisi lekkis. Ootab veel uut ülemist lõdvikut. Vana on veidi väsinud aja jooksul, kuigi ei leki. Proovisin vahepeal uut Meyle toodangut, aga selle mõõdud olid ikka täiesti mööda ja kasutatud originaali, mis nägi väga ilus välja, aga lekkis kahe kihi vahelt. Lõdvik on tellitud (originaal Silberis ca 45 eur, Gatesi oma maksab umbes 4 korda vähem).
Viimastel päevadel on ülevaatus edukalt läbitud.
Lisaks, kuna hommikuti hakkas külmalt käivitades vahele jätma, siis mõõtsin eelsüüteküünalde takistuse ära ja ühel küünlal oli see ca 10 korda suurem kui teistel. Eile vahetasin selle küünla uue vastu ja nüüd külmkäivitus vahelejätu-vaba .
Kuna minu arvates jahutussüsteemis rõhk ikkagi suurevõitu (soojalt lõdvikud täiesti kõvad), kuigi jahutusvedelikku ei kao, on tekkinud sellega seoses mitu küsimust:
-Kas MB radikakork reguleerib (on mõeldud reguleerima) süsteemi töörõhku või mõeldud toimima vaid ekstreemoludes? (eelmisel aastal ostsin Silberist uue originaalkorgi, seega vähemalt teoorias peaks see olema korralik)
EDIT: Kork peab küll rõhku reguleerima.
-Paisupaagist tuleb ilma korgita töötava mootoriga kerget vinet, aga ei haise heitgaasi järele. Kas jahutusvedelikus heitgaasi sisaldust saab mõõta ainult mõnes töökojas (kus?) või on olemas lahendus selle iseseisvaks mõõtmiseks?
EDIT: Taavi pakutud õhupallitestiga saab gaasileket avastada.
-Külmalt läheb ikka tükk aega, kuni voolikud täiesti kõvaks lähevad (kui rõhk süsteemist eelnevalt välja lastud). Samas süsteem võib rõhku üleval hoida mitmeid päevi ka täiesti külma mootoriga, kui auto seisab. Foorumites mõned mehed väidavad, et külmalt rõhk süsteemis on võimalik märk praost plokikaanes (mul autol on juba uuem nn 18 seeria kaas). Samas vedelikku ei kao ja kuidas süsteem saab rõhku hoida, kui kuskil pragu on?
EDIT: Ilmselt kork probleemne, kontrollimine jätkub
EDIT: Viga oli tavapärane - plokikaanes olid praod. Kui külma mootoriga süsteemist surve maha ei lähe, siis pole mõtet teooriaid aretada. Vt mõni post edasi.
Viimastel päevadel on ülevaatus edukalt läbitud.
Lisaks, kuna hommikuti hakkas külmalt käivitades vahele jätma, siis mõõtsin eelsüüteküünalde takistuse ära ja ühel küünlal oli see ca 10 korda suurem kui teistel. Eile vahetasin selle küünla uue vastu ja nüüd külmkäivitus vahelejätu-vaba .
Kuna minu arvates jahutussüsteemis rõhk ikkagi suurevõitu (soojalt lõdvikud täiesti kõvad), kuigi jahutusvedelikku ei kao, on tekkinud sellega seoses mitu küsimust:
-Kas MB radikakork reguleerib (on mõeldud reguleerima) süsteemi töörõhku või mõeldud toimima vaid ekstreemoludes? (eelmisel aastal ostsin Silberist uue originaalkorgi, seega vähemalt teoorias peaks see olema korralik)
EDIT: Kork peab küll rõhku reguleerima.
-Paisupaagist tuleb ilma korgita töötava mootoriga kerget vinet, aga ei haise heitgaasi järele. Kas jahutusvedelikus heitgaasi sisaldust saab mõõta ainult mõnes töökojas (kus?) või on olemas lahendus selle iseseisvaks mõõtmiseks?
EDIT: Taavi pakutud õhupallitestiga saab gaasileket avastada.
-Külmalt läheb ikka tükk aega, kuni voolikud täiesti kõvaks lähevad (kui rõhk süsteemist eelnevalt välja lastud). Samas süsteem võib rõhku üleval hoida mitmeid päevi ka täiesti külma mootoriga, kui auto seisab. Foorumites mõned mehed väidavad, et külmalt rõhk süsteemis on võimalik märk praost plokikaanes (mul autol on juba uuem nn 18 seeria kaas). Samas vedelikku ei kao ja kuidas süsteem saab rõhku hoida, kui kuskil pragu on?
EDIT: Ilmselt kork probleemne, kontrollimine jätkub
EDIT: Viga oli tavapärane - plokikaanes olid praod. Kui külma mootoriga süsteemist surve maha ei lähe, siis pole mõtet teooriaid aretada. Vt mõni post edasi.