21-08-2013, 02:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2013, 10:00 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Heh, kiida veel...
Eile õhtupoolikul tuli pere metsast ja Ester kommneteeris, et roolis pidi miskit kilisema.
Kiliseski...
Võite kaks korda arvata, kas mul oli T27 võtit, millega ma turvapadja kruve lahti keerama ulatusin. Nagu ikka Eesti meestel - ots on lühike või valepidi... Päeva päästis sakslaste kalduvus standardiseerida - ka Dolmar pruugib T27 polte ja sae võti sobis ühes rooliasendis polte keerama.
Peale padja eemalenihutamist selgus ka suvel hädise inina saatel loojakarja läinud signaali võimalik probleemi alge: kruvid logisesid.
Ei, mitte minul, vaid signaalilüliti raami alumised poldid olid lahti, üks juba tööpostilt lahkunud ja rõõmsalt ringi veeredagi jõudnud.
Kruvisin kokku ja tõdesin, et signaali pasun on kutu. Täpsemalt lühises. Ma ei tahtnud alguses uskuda, et tõesti on lühis ja pidin selleks loojakarja saatma paarkümmend cm juhet - ää kärssas.
Sellega seoses tekkis küsimus: kas ainumas kaitse signaalile on tagumise istme all olev raadio, keskluku, sigaretisüütli ja signaali ühine, nr.4 ? Või on kusagil veel mõni?
Sest voolu peale ei tule, kuid kõnealune kaitse oli terve. Ülejäänud kahe ploki kirjades signaali ei olnud...
Või põletas lühistunud signaal maha mõne eriti kalli ploki
Eile õhtupoolikul tuli pere metsast ja Ester kommneteeris, et roolis pidi miskit kilisema.
Kiliseski...
Võite kaks korda arvata, kas mul oli T27 võtit, millega ma turvapadja kruve lahti keerama ulatusin. Nagu ikka Eesti meestel - ots on lühike või valepidi... Päeva päästis sakslaste kalduvus standardiseerida - ka Dolmar pruugib T27 polte ja sae võti sobis ühes rooliasendis polte keerama.
Peale padja eemalenihutamist selgus ka suvel hädise inina saatel loojakarja läinud signaali võimalik probleemi alge: kruvid logisesid.
Ei, mitte minul, vaid signaalilüliti raami alumised poldid olid lahti, üks juba tööpostilt lahkunud ja rõõmsalt ringi veeredagi jõudnud.
Kruvisin kokku ja tõdesin, et signaali pasun on kutu. Täpsemalt lühises. Ma ei tahtnud alguses uskuda, et tõesti on lühis ja pidin selleks loojakarja saatma paarkümmend cm juhet - ää kärssas.
Sellega seoses tekkis küsimus: kas ainumas kaitse signaalile on tagumise istme all olev raadio, keskluku, sigaretisüütli ja signaali ühine, nr.4 ? Või on kusagil veel mõni?
Sest voolu peale ei tule, kuid kõnealune kaitse oli terve. Ülejäänud kahe ploki kirjades signaali ei olnud...
Või põletas lühistunud signaal maha mõne eriti kalli ploki