18-12-2006, 08:40 AM
Mul oli samuti 123 200D ja linnas maks 8 liitrit, maanteel sutsu vähem.
Mootor oli kokkuvõttes tegelt üsna kohvi - talvel suuremate külmadega käima ei saanudki ja uus omanik oskas hiljem öelda, et surveid peaaegu polnudki.
Selle mootori puhul võivad suurteks kütusekulu probleemideks ollaÖ:
1. Mingi pidur hoiab peale
2. Tagasivool umbes - noh seda räägitakse kõikide kütusekulu probleemide kohta, kuid ise ple veel seda kordagi kogenud - aga vaadata võid ikkagi ja tagasivoolu toru läbi puhuda.
3. Kütuse toru vahel on üks pisike sõel-filter - vahetsain selle ära ja 2 liitrit küttekulu kohe väiksem. Ei uskunud, et see teha võiks, aga tegi.
4. Kui sul sidur libiseb, siis võib ka see kütusekulu mõjutada.
Nii, külmalt käivitumise probleemid:
1. hõõgküünlad tuksis - ei ole kallis lbu, kui ongi
2. Mootor hõre - siis ei tasu enam investeeringuid tegema hakata - liiga kallis
3. Pihustid läbi
4. Aku ja starter ei ole enam esimeses nooruses.
Kui need kõik ok on, siis läheb see vana disla mistahes külma lmaga paremini käima, kui ükski teine bensiinimootor.
Kui sidur libiseb, siis peale pole suurt midagi keerata, mul endal oli sama jama, aga ei raatsinud ka õpilasena uut sidurit osta ja aretsain kogu systeemi niipalju ümber, et sõita sai.
Töösilindri sees on üks metallvarras, mis lahutab sidurit - selle pikkuse muutmisega sai tsipa mängida, kuid jamamist kui palju, et täpsne pikkus saada, sest kui ei libise, siis võis jälle mitte lahutada ja käiguvahetus ja esimese ning tagumise käigu sissesaamine probleemne - tuli mootor välja suretada.
Lõpuks ikka mingi enamvähem koosluse leidsin ja sai edasi vurada.
Kui käimakast maha kiskuda, siis seal annab ka natuke vusserdada - kuid nüüd tagasi vaadates tundub tõest, et siduriketaste vahetus oleks kõige lihtsam olnud
Täissüntõli never ei soovita sellele mootorile - tuleb nagu kastekannust sul kõik välja ja jäädki seda kallist õli sisse kallama
Mootor oli kokkuvõttes tegelt üsna kohvi - talvel suuremate külmadega käima ei saanudki ja uus omanik oskas hiljem öelda, et surveid peaaegu polnudki.
Selle mootori puhul võivad suurteks kütusekulu probleemideks ollaÖ:
1. Mingi pidur hoiab peale
2. Tagasivool umbes - noh seda räägitakse kõikide kütusekulu probleemide kohta, kuid ise ple veel seda kordagi kogenud - aga vaadata võid ikkagi ja tagasivoolu toru läbi puhuda.
3. Kütuse toru vahel on üks pisike sõel-filter - vahetsain selle ära ja 2 liitrit küttekulu kohe väiksem. Ei uskunud, et see teha võiks, aga tegi.
4. Kui sul sidur libiseb, siis võib ka see kütusekulu mõjutada.
Nii, külmalt käivitumise probleemid:
1. hõõgküünlad tuksis - ei ole kallis lbu, kui ongi
2. Mootor hõre - siis ei tasu enam investeeringuid tegema hakata - liiga kallis
3. Pihustid läbi
4. Aku ja starter ei ole enam esimeses nooruses.
Kui need kõik ok on, siis läheb see vana disla mistahes külma lmaga paremini käima, kui ükski teine bensiinimootor.
Kui sidur libiseb, siis peale pole suurt midagi keerata, mul endal oli sama jama, aga ei raatsinud ka õpilasena uut sidurit osta ja aretsain kogu systeemi niipalju ümber, et sõita sai.
Töösilindri sees on üks metallvarras, mis lahutab sidurit - selle pikkuse muutmisega sai tsipa mängida, kuid jamamist kui palju, et täpsne pikkus saada, sest kui ei libise, siis võis jälle mitte lahutada ja käiguvahetus ja esimese ning tagumise käigu sissesaamine probleemne - tuli mootor välja suretada.
Lõpuks ikka mingi enamvähem koosluse leidsin ja sai edasi vurada.
Kui käimakast maha kiskuda, siis seal annab ka natuke vusserdada - kuid nüüd tagasi vaadates tundub tõest, et siduriketaste vahetus oleks kõige lihtsam olnud
Täissüntõli never ei soovita sellele mootorile - tuleb nagu kastekannust sul kõik välja ja jäädki seda kallist õli sisse kallama
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868