14-06-2013, 03:06 PM
(14-06-2013, 12:13 PM)v6sa Kirjutas:Ei aja taga uue auto ühtlust. Nendel juhtudel 2. käivitusel selle ca 700rpm juures puterdab omajagu (võib-olla isegi 2 silndrit). Gaasi andes siis ca 1200+ (?)rpm käib kohe jälle nagu bensukas ja sõidu ajal ei tunne midagi (kui juba sõitma hakata, siis kui pöörded uuesti tühikäigule langevad kasvõi esimesel ristmikul seisma jäämise tõttu, on kõik juba OK)(14-06-2013, 10:01 AM)Priit Kirjutas: ...
kui auto käivitada ja siis mingil põhjusel uuesti välja suretada ja kohe või lähiajal "poolkülmalt" uuesti käivitada, siis mootor ei käi tühikäigul ühtlaselt (kuigi hetk enne käis).
...
Hõõgküünlad ei rakendu ja üks silinder on teistest erineva põlemisega. KAs parem või halvem, vahet ei ole - ebaühtlus tekib ikka.
Kas sõites ka seda ebaühtlust tunda on?
Ning täpsustuseks - Sa vist ajad taga praegu uue auto käiguühtlust
Ma ise oletasin ka versiooni, et selle 2. käivitusega ei võta hõõgküünlaid enam järele. Kas küünlad peab võtma veidi soojenenult järele või mitte, kuidas tegelikult olema peab? Ja üks silinder 6-st ilmselt ongi teistest veidi erinev.
Hüdrotõukurid on kõik vahetatud (INA), aga äkki mõni nendest siiski "kalab" (töösooja mootoriga tühikäigul peale pikemat maanteesõitu õlirõhu seier võib ujuda üles-alla ca 2-3 millimeetri piires, muidugi andur võib ka ise vanadusest nõder olla). Alla töötemperatuuri samas näidik selliseid trikke ei tee.
Tuleb vist vähem mõelda ja mitte segada autol töötamist