10-06-2013, 09:36 PM
Okej, natuke infot siis jälle.
Viimased paar päeva seisab, kuna gen. rihma pinguti otsustas ära murduda.
Algas see kammajaa nii et hommikul kui kodu juurest välja keerasin siis tundsin äkki et rooliv6imendus kadunud. Ka punane kirje akulaadimise kohta, selge...
Pinguti kronsteini ots murdus koos rullikuga maha, rulliku kinnituspoldi keerme pealt. Kuna uut pingutit v6tta ei olnud siis puurisin kronsale natuke yles poole uue augu ja keermestasin ära. Sinna kinnitus rullik uuesti ja kuna rihm oligi vanadusest veninud siis sai ka see rohkem pinget peale
Peale 30min pusimist s6it jätkus. Päeva jooksul ca 200 km s6itu ja raske haagisega. 6htul siiski otsustas selle pingutusrulliku polt murduda...
Rool jälle raske ja geneka punane tuli...
Kuulda oli ainult et mingi hullem krabin kapoti alt käis läbi, eks see rihm oli mis rändama läks.
Ei hakanud seisma jäämagi, keerasin ainult tuled maha ja ca 20 km s6it jätkus. Loomulikult ei tööta ka veepump ja sellest hakkas kohe ka vee temperatuuri näiduk teada andma. S6itsin edasi ja tegin näo et ei näinud/kuulnud midagi
Seekord siis jälle vedas koju ära kuigi kohises ja podises nagu supikatel, midagi otseselt 6hku ei lennanud.
Käivitub senimaani poolest pöördest, 6li ja vesi omavahel s6brunenud ka ei ole.
Täielik imeloom ikka, kaant on mitu korda maha-peale ilma lihvimata, sama tihendiga ja ilma koormusv6tmeta
Ainuke viga et tiksub see pada...
Nyydseks on see mul oma 13k km tiksunud, vedanud raskeid koormaid, järjest yle 800km s6itu, max kiirust ca 140 ( ei taha piinata), kytuse keskmine ca 6,5 l/100.Mis lahti pudeneb ja nii väga vajalik ei ole seda enam tagasi ei kinnitata- see eemaldatakse näit: summuti tagumine pott oli ripakil ja vähevajalik.
Pidurid on super ja ytlemata m6nus on sellega kiirusel k6rge käiguga rahulikult järskudest kurvidest rehvivilinal läbi tiksuda.
Kui G j6ud need kulunud sillapuksid yhte nurka litsub siis tegemist ikka väga stabiilse autoga kurvides
Ainuke suurem väljaminek on et sai 10L mingit poolsynt 6li Biltemast ostetud (ca 60 eur) et ikka vahest juurde kallata. Tundub et sel masinal loomulik tsykkel- pidevalt 6li peale kallates pole seda ka vahetada vaja
Kui lammarisse satun siis otsin uue korraliku kasut. rulliku,kronsa ja rihma.
3 kuud veel ylevaatuse l6ppemiseni...
Viimased paar päeva seisab, kuna gen. rihma pinguti otsustas ära murduda.
Algas see kammajaa nii et hommikul kui kodu juurest välja keerasin siis tundsin äkki et rooliv6imendus kadunud. Ka punane kirje akulaadimise kohta, selge...
Pinguti kronsteini ots murdus koos rullikuga maha, rulliku kinnituspoldi keerme pealt. Kuna uut pingutit v6tta ei olnud siis puurisin kronsale natuke yles poole uue augu ja keermestasin ära. Sinna kinnitus rullik uuesti ja kuna rihm oligi vanadusest veninud siis sai ka see rohkem pinget peale
Peale 30min pusimist s6it jätkus. Päeva jooksul ca 200 km s6itu ja raske haagisega. 6htul siiski otsustas selle pingutusrulliku polt murduda...
Rool jälle raske ja geneka punane tuli...
Kuulda oli ainult et mingi hullem krabin kapoti alt käis läbi, eks see rihm oli mis rändama läks.
Ei hakanud seisma jäämagi, keerasin ainult tuled maha ja ca 20 km s6it jätkus. Loomulikult ei tööta ka veepump ja sellest hakkas kohe ka vee temperatuuri näiduk teada andma. S6itsin edasi ja tegin näo et ei näinud/kuulnud midagi
Seekord siis jälle vedas koju ära kuigi kohises ja podises nagu supikatel, midagi otseselt 6hku ei lennanud.
Käivitub senimaani poolest pöördest, 6li ja vesi omavahel s6brunenud ka ei ole.
Täielik imeloom ikka, kaant on mitu korda maha-peale ilma lihvimata, sama tihendiga ja ilma koormusv6tmeta
Ainuke viga et tiksub see pada...
Nyydseks on see mul oma 13k km tiksunud, vedanud raskeid koormaid, järjest yle 800km s6itu, max kiirust ca 140 ( ei taha piinata), kytuse keskmine ca 6,5 l/100.Mis lahti pudeneb ja nii väga vajalik ei ole seda enam tagasi ei kinnitata- see eemaldatakse näit: summuti tagumine pott oli ripakil ja vähevajalik.
Pidurid on super ja ytlemata m6nus on sellega kiirusel k6rge käiguga rahulikult järskudest kurvidest rehvivilinal läbi tiksuda.
Kui G j6ud need kulunud sillapuksid yhte nurka litsub siis tegemist ikka väga stabiilse autoga kurvides
Ainuke suurem väljaminek on et sai 10L mingit poolsynt 6li Biltemast ostetud (ca 60 eur) et ikka vahest juurde kallata. Tundub et sel masinal loomulik tsykkel- pidevalt 6li peale kallates pole seda ka vahetada vaja
Kui lammarisse satun siis otsin uue korraliku kasut. rulliku,kronsa ja rihma.
3 kuud veel ylevaatuse l6ppemiseni...
having trouble having fun...