06-06-2013, 12:11 AM
Aasta on jälle mööda läinud, W123-ga sai eelmine suvi taas korralikult sõidetud.
2012 hooajal sai autole mõned värviparandused tehtud, karbid lastud mustaks värvida ja lihtsalt ringi sõidetud. Paar väiksemat tehnilist viperust oli, kuid need olid sellised, mis ise likvideerida õnnestus. Näiteks kadus ühel heal päeval tagurpidi käik (ja 5. vist ka) ära - auto kõhu alla vaadates nägin ühte hooba kasti küljest lahti olevat ja niisama rippumas. Parandamiseks oli vaja lihtsalt uus klamber võtta vana käigukasti küljest ja hoob uuesti ühendada. Väga hea tunne on, kui sellise esmapilgul suure probleemi ("käigukast ei tööta") ise viie minutiga lahendada suudad. Võluvalt lihtne on see W123.
Talve veetis auto garaažis, kuid sellel aastal ei jõudnud teda talve jooksul isegi vaatama, rääkimata millegi putitamisest.
Sel kevadel sai auto jälle välja aetud ja ülevaatus läbitud. Tehnilise poole pealt on masin korras, kuid selleks aastaks on paar plaani ka:
* Esipõll lõpuks ära vahetada. Sain eelmine aasta uue pleki, kuid keretöökojas selgus, et sinna käib lisaks veel teine plekk allapoole, mis samuti välja vahetada tuleks korraga. Kahjuks ei olnud seda kuidagi võimalik leida, seega lükkus asi edasi. Sügisel õnnestus lõpuks ka teine uus plekk osta, nüüd saab loodetavasti asja korda.
* Juba suvel avastasin, et esimese akna tihendi alumise serva juures on paar mulli värvi all. Kui tihendit eemale nihutada, siis on näha, et pleki serva all on roostet umbes 3 cm pikkusel alal. Olen seda kohta kereõliga pidevalt leotanud, kuid loodan ka selle koha päris korda lasta teha.
* Kuskilt tuleb vett pagasiruumi. Ise kahtlustan tagaakna tihendit, peab mingit sobivat hermeetikut leidma. Oskab ehk keegi öelda mis kraam sinna täpselt läheb?
Üldiselt tundub mulle, et kõige suurem väljakutse selle auto juures on kere roostetamise vältimine ja rooste vastu võitlemine. Kuigi õlitan kõige levinumaid rooste tekkimise kohtasid pidevalt kereõliga, pesen autot regulaarselt ja talvel temaga ei sõida, kipuvad ikka siin ja seal mingid spontaansed roostetäpid tekkima. Seni olen nad kõik likvideerida suutnud, ilmselt tuleb värviparanduste tegemine iga-aastaseks rutiiniks võtta endale
Paar uut pilti:
Indrek
2012 hooajal sai autole mõned värviparandused tehtud, karbid lastud mustaks värvida ja lihtsalt ringi sõidetud. Paar väiksemat tehnilist viperust oli, kuid need olid sellised, mis ise likvideerida õnnestus. Näiteks kadus ühel heal päeval tagurpidi käik (ja 5. vist ka) ära - auto kõhu alla vaadates nägin ühte hooba kasti küljest lahti olevat ja niisama rippumas. Parandamiseks oli vaja lihtsalt uus klamber võtta vana käigukasti küljest ja hoob uuesti ühendada. Väga hea tunne on, kui sellise esmapilgul suure probleemi ("käigukast ei tööta") ise viie minutiga lahendada suudad. Võluvalt lihtne on see W123.
Talve veetis auto garaažis, kuid sellel aastal ei jõudnud teda talve jooksul isegi vaatama, rääkimata millegi putitamisest.
Sel kevadel sai auto jälle välja aetud ja ülevaatus läbitud. Tehnilise poole pealt on masin korras, kuid selleks aastaks on paar plaani ka:
* Esipõll lõpuks ära vahetada. Sain eelmine aasta uue pleki, kuid keretöökojas selgus, et sinna käib lisaks veel teine plekk allapoole, mis samuti välja vahetada tuleks korraga. Kahjuks ei olnud seda kuidagi võimalik leida, seega lükkus asi edasi. Sügisel õnnestus lõpuks ka teine uus plekk osta, nüüd saab loodetavasti asja korda.
* Juba suvel avastasin, et esimese akna tihendi alumise serva juures on paar mulli värvi all. Kui tihendit eemale nihutada, siis on näha, et pleki serva all on roostet umbes 3 cm pikkusel alal. Olen seda kohta kereõliga pidevalt leotanud, kuid loodan ka selle koha päris korda lasta teha.
* Kuskilt tuleb vett pagasiruumi. Ise kahtlustan tagaakna tihendit, peab mingit sobivat hermeetikut leidma. Oskab ehk keegi öelda mis kraam sinna täpselt läheb?
Üldiselt tundub mulle, et kõige suurem väljakutse selle auto juures on kere roostetamise vältimine ja rooste vastu võitlemine. Kuigi õlitan kõige levinumaid rooste tekkimise kohtasid pidevalt kereõliga, pesen autot regulaarselt ja talvel temaga ei sõida, kipuvad ikka siin ja seal mingid spontaansed roostetäpid tekkima. Seni olen nad kõik likvideerida suutnud, ilmselt tuleb värviparanduste tegemine iga-aastaseks rutiiniks võtta endale
Paar uut pilti:
Indrek