02-05-2013, 11:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-05-2013, 11:58 AM ja muutjaks oli Priit.)
(01-05-2013, 09:42 PM)v6sa Kirjutas:Pole pihusteid ringi tõstnud ega põhjalikult uurima hakanud, kuna viga lühiajaline ja pole häirinud. Selle eest olen järjepidevalt hoolitsenud, et mootoris tahma ei oleks (kui meelde tuletada, siis eelmisel aastal ülevaatusel K oli 0,03). Kui lonkab, siis ka sumpast veidi halli tuleb.(01-05-2013, 05:00 PM)Priit Kirjutas: ...
Mootori töö osas on selline tähelepanek, et kui mootor pole päris töösoe või päris külm, siis vahepealsetel temperatuuridel kävitades võib-olla 1 silinder ei tööta korralikult (lonkab osadel käivitustel õrnalt esimese hooga). On kellelgi ideid?
Sama silinder iga kord? Kui pihusteid ringi tõsta, kas sama silinder jääb tõrkuma?
Ilmselt KSP, kuid ei saa välistada ka eelpõlemiskambri mustumist või pihusti iseärasust
Eelmisel aastal sama sümptom kadus, kui vahetasin kütuse peenfiltri uue vastu.
Tagumise pagasniku vaakumdetailil katki siis joonisel olev läbipaistev kummilutt (kollase osa juures). Kui kellegi vedeleb mittetöötavat silindrit, millel tolmukate terve, võib PS teada anda. Kogu detaili nr A1248001675 või A1248001975