01-05-2013, 05:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2013, 05:01 PM ja muutjaks oli Priit.)
Täna leidsin üles "automaatkeskluku" põhjuse. Pagasniku luku keskluku vaakuumsilindri tolmukate on üle poole ringi osas katki ja tõmbab silindri aja jooksul sisse. Arvata võib, et seda katet pole eraldi varuosana saada, võib-olla peab uue kasutatud osa otsima. Kui lukk võtmest sulguks, võiks varda lahti ühendada lihtsalt, aga südamik ka ei toimi.
Mootori töö osas on selline tähelepanek, et kui mootor pole päris töösoe või päris külm, siis vahepealsetel temperatuuridel kävitades võib-olla 1 silinder ei tööta korralikult (lonkab osadel käivitustel õrnalt esimese hooga). On kellelgi ideid?
Mootori töö osas on selline tähelepanek, et kui mootor pole päris töösoe või päris külm, siis vahepealsetel temperatuuridel kävitades võib-olla 1 silinder ei tööta korralikult (lonkab osadel käivitustel õrnalt esimese hooga). On kellelgi ideid?