23-03-2013, 06:57 PM
(23-03-2013, 06:02 PM)itbilen Kirjutas: Eile 6htul tundus juba et sellega on yhelpool... Aga v6ta näpust!
Oli vaja väike 50km-ne s6it teha, kylma -15 kraadi ja kusagil peale 15km s6itu l6i l6dviku puruks, vedeliku välja. S6itsin edasi veel ca 10km kuivalt.
Tegin peatuse, käima enam ei saanud. Mootor oli yle kuumenenud ja starter ei j6udnud ringi vedada. Peale jahtumist käis mootor ringi aga aku oli selleks ajaks tyhi juba. 6nneks oli tee allamäge ja 6nnestus käima lykata, yksinda.
Oli isegi tungiv tahtmine syydata see asjandus seal ja tervist ja närve kokku hoides oma eluga jätkata.
Kuna -15kraadi, polnud arvestanud riietusega ja liiga suur pagas siis otsustasin et veab mind iga hinna eest tagasi. Algas s6it ilma vedelikuta...
Mootor töötas rahulikult 1300-1600 pöörde juures ja vedas, visalt ja järjekindlalt.
2km enne kodu oli juba mootor nii "tihe" et igasugune j6ud oli kadunud ja käiguvahetusel alla seiskus mootor...t6mbas kinni.
Proovisin hoo pealt käike 4 ja 5 aga sidur libises ainult. Siis 3 käik ja starterit ja sain veel katlale tule alla
Viimane km oli kyll juba 2 ja 1 käiguga aga vedas koju ära. Kapoti all ikka korralikult suitses..
Avasin kapoti ja jätsin jahtuma, samas ikka hoidsin silma peal et p6lema ei läheks. Vähemalt koju sai ära.
Täna siis proovisin käivitada ja läks käima
Okej, panin uue l6dviku ja jahutusvedeliku sisse. S6itsin ca 40km ja k6ik eilne oleks nagu halb unenägu olnud
Kaan ja kaanetihend(korduva kasutamisega) pidasid vastu. Surved normis ja 6li puhas...
Ärge seda kodus järgi proovige !
Tõestus et see traktor on igati pommikindel
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
FB: Mercedes-benz klubi MTA