20-03-2013, 12:06 AM
Kuna visuaalselt klapid/klapipesad tundusid vigastusteta siis sai see pada yleeile kokku laotud. Nyydseks v6ib seda juba kinnisilmi teha .
Peale 6hu kyttesysteemist välja pusimist käivitus ilusti, v6tmest. Polnud vaja tirida teise autoga. K6ik ilus-kena aga raibe ikka tiksub ! M6istus otsas.
Käima panin ilma sisselaske kollektorita, ilusti oli sisse vaadates näha kuidas klapid oma tööd teevad seal. Tiksuv heli tuleb just 4-ndast silindrist. Ennem murdus selles iseenesest eelsyytekyynal.
Aga miks tiksub? Hydrot6ukur ? Ajasin 6likanalid k6ik 6hu ja traadiga läbi nii et ikka näha oli. 6li tuleb kindlasti t6ukurile, ka vahetanud t6ukureid.
Ikka sama jama.Samas tundub et t6ukuripesa natukene lohvkam kui teised...
Tyhja sest , las tiksub, peaasi et s6idaks
Järgmise asjana avastasin et kytusetorustikus enne filtrit jooksevad mullid. Kuna mulle tundus juba varem ka et seal paagis mingi kala ringi ujub siis t6mbasin selle maha. Kusagilt p6hjaalt sai kytusetorud läbi hammustatud ja alt låbi mäda p6hja juhiistme taha sisse, salongi lykatud. Proovisin survega ära ja panin otsad 20L plastikkanistrisse
Tiksub nagu swiss watch.Tegin ca 5 km prooviringi ja k6ik tundus ok olevat.
Eile sai siis ca 300km teekond ette v6etud, prooviks- pulli pärast
Pele 100km s6itu kui auto seisma jätsin siis enam käima ei saanudki. Aku tundus ok, vahest v6tab syytev6tme omaks vahest mitte. Nagu syydet keeran eelsyyteni siis vool yldse kadunud. Kuidagi 6nnestus saada nii et syyde jäi sisse ja lykkasime allamäge käima. Läks käima! Proovisin akuklemmi maha v6tta et näha kas genekat kasutab- korras. S6it jätkus, k6ik tundus okei olevat. Arvasin et ehk starter andis saba... Enam autot seisma ei tahtnud jätta, mis juhtus aga siiski ca 60km enne kodu. Tanklas kohalt minnes suri välja
Sealt 6nnestus see aparaat kaubiku järel käima t6mmata. Läks käima ja s6itis aga sees k6ik pime- kellad ei t66tanud,puhur, valgus- k6ik yhes6naga. Mootor ja esituled käisid ainult aku pealt. Keerasin kiirteelt maha et leida valgustatud koht kus viga otsida. Kaugele ei j6udnud kui mootor seiskus- jäädavalt. Isegi syydet ei 6nnestu enam kuidagi sisse saada. Salongis tuli p6leb, esituled p6levad aga nagu syyte sisse panen nii k6ik pime...
Mingi tund aega sai seda seal teeääres pimedas lammutatud ennem kui otsustasin aku + juhet natuke suurema j6uga t6mmata. Rebenes ja tulemuseks oli suitsev juhtmeots. Peakaabel oli vaiba all läbi mädanenud . Tegin mingid kiiryhendused pimedas ja käivitus starterist ja s6it jätkus. Sees oli aga pime ja puhur ei töötanud. Koju sai ära vähemalt...
Täna siis vaatasin kaitsmed yle, 4 ja 7olid läbi p6lenud. Panin käima ja k6ik tundus ok aga puhur ei töötanud. Keeran syyte välja aga mootor seisma ei jää! Suretan käiguga. Kuigi v6ti väljas aga kellade järgi näitab et syyde sees. Sai k6ik plokid, releed, kaitsmed yle kontrollitud.
L6puks leidsin ¨vea ka yles- kliimaplokk oli läbi p6lenud. Näha oli et kivid ja rajad olid puruks. Kuna kaotada enam midagi ei olnud siis murdsin need kivid maha, mille tulemusena mootori pool k6ik korras aga soojapuhur ei tööta. Mootorile läks juhe esialgu, mille lyhise korral viimane tööle hakkab
Igatahes sai täna 6htul esimesed muretud 120km s6idetud- käivitus,seiskus,laadis,soe- rohkemat ei oskagi soovida Maki sai ka käima.
Yks hea asi on see et sain selle aparaadi TÄPSE kyttekulu teda, tänu kanistrile
Kui olin s6itnud 230km siis tankida sai "paaki" 12liitrit. See teeb keskmise 5.2L/100
s6idame veel!!!
Peale 6hu kyttesysteemist välja pusimist käivitus ilusti, v6tmest. Polnud vaja tirida teise autoga. K6ik ilus-kena aga raibe ikka tiksub ! M6istus otsas.
Käima panin ilma sisselaske kollektorita, ilusti oli sisse vaadates näha kuidas klapid oma tööd teevad seal. Tiksuv heli tuleb just 4-ndast silindrist. Ennem murdus selles iseenesest eelsyytekyynal.
Aga miks tiksub? Hydrot6ukur ? Ajasin 6likanalid k6ik 6hu ja traadiga läbi nii et ikka näha oli. 6li tuleb kindlasti t6ukurile, ka vahetanud t6ukureid.
Ikka sama jama.Samas tundub et t6ukuripesa natukene lohvkam kui teised...
Tyhja sest , las tiksub, peaasi et s6idaks
Järgmise asjana avastasin et kytusetorustikus enne filtrit jooksevad mullid. Kuna mulle tundus juba varem ka et seal paagis mingi kala ringi ujub siis t6mbasin selle maha. Kusagilt p6hjaalt sai kytusetorud läbi hammustatud ja alt låbi mäda p6hja juhiistme taha sisse, salongi lykatud. Proovisin survega ära ja panin otsad 20L plastikkanistrisse
Tiksub nagu swiss watch.Tegin ca 5 km prooviringi ja k6ik tundus ok olevat.
Eile sai siis ca 300km teekond ette v6etud, prooviks- pulli pärast
Pele 100km s6itu kui auto seisma jätsin siis enam käima ei saanudki. Aku tundus ok, vahest v6tab syytev6tme omaks vahest mitte. Nagu syydet keeran eelsyyteni siis vool yldse kadunud. Kuidagi 6nnestus saada nii et syyde jäi sisse ja lykkasime allamäge käima. Läks käima! Proovisin akuklemmi maha v6tta et näha kas genekat kasutab- korras. S6it jätkus, k6ik tundus okei olevat. Arvasin et ehk starter andis saba... Enam autot seisma ei tahtnud jätta, mis juhtus aga siiski ca 60km enne kodu. Tanklas kohalt minnes suri välja
Sealt 6nnestus see aparaat kaubiku järel käima t6mmata. Läks käima ja s6itis aga sees k6ik pime- kellad ei t66tanud,puhur, valgus- k6ik yhes6naga. Mootor ja esituled käisid ainult aku pealt. Keerasin kiirteelt maha et leida valgustatud koht kus viga otsida. Kaugele ei j6udnud kui mootor seiskus- jäädavalt. Isegi syydet ei 6nnestu enam kuidagi sisse saada. Salongis tuli p6leb, esituled p6levad aga nagu syyte sisse panen nii k6ik pime...
Mingi tund aega sai seda seal teeääres pimedas lammutatud ennem kui otsustasin aku + juhet natuke suurema j6uga t6mmata. Rebenes ja tulemuseks oli suitsev juhtmeots. Peakaabel oli vaiba all läbi mädanenud . Tegin mingid kiiryhendused pimedas ja käivitus starterist ja s6it jätkus. Sees oli aga pime ja puhur ei töötanud. Koju sai ära vähemalt...
Täna siis vaatasin kaitsmed yle, 4 ja 7olid läbi p6lenud. Panin käima ja k6ik tundus ok aga puhur ei töötanud. Keeran syyte välja aga mootor seisma ei jää! Suretan käiguga. Kuigi v6ti väljas aga kellade järgi näitab et syyde sees. Sai k6ik plokid, releed, kaitsmed yle kontrollitud.
L6puks leidsin ¨vea ka yles- kliimaplokk oli läbi p6lenud. Näha oli et kivid ja rajad olid puruks. Kuna kaotada enam midagi ei olnud siis murdsin need kivid maha, mille tulemusena mootori pool k6ik korras aga soojapuhur ei tööta. Mootorile läks juhe esialgu, mille lyhise korral viimane tööle hakkab
Igatahes sai täna 6htul esimesed muretud 120km s6idetud- käivitus,seiskus,laadis,soe- rohkemat ei oskagi soovida Maki sai ka käima.
Yks hea asi on see et sain selle aparaadi TÄPSE kyttekulu teda, tänu kanistrile
Kui olin s6itnud 230km siis tankida sai "paaki" 12liitrit. See teeb keskmise 5.2L/100
s6idame veel!!!
having trouble having fun...