18-03-2013, 08:42 PM
Kusjuures peale sissesõitu (peale pihustiotste, keti jms vahetust) on sümptomid praktiliselt kadunud. Kapoti alt on näha, et mootor kergelt ujub, aga salongis ei tunne. Võib-olla on ka uued mootoripadjad (Boge e originaal) peale mõningast sõitu veidi pehmemaks läinud (tugevalt hakkas tunda andma peale patjade vahetust). Mul oli kabiinis tunda just siis, kui käik pargil või neutraalil e ilma koormuseta, käik sees oli OK. Soojalt mootor vaikne. Käima läheb külmalt ka peale pikka (nt paar nädalat) seismist hetkega.
(18-03-2013, 07:33 PM)hannes_s Kirjutas:(13-06-2012, 08:12 PM)Priit Kirjutas: -Pihustid uuesti maha võetud ja kontrollitud - kõik OK. Surved silindrites mõõdetud - kõik OK. "Massaažistet" tekitab tõenäoliselt mõni kulunud pumbanukk. Kui viitsimist ja raha leidub, võib huvi pärast pumba testimiseks mõne teisega vahetada. Sõitmist ei sega ja kiiret pole.
On massaažiga seoses uuendusi?
Minu OM606.910 omab sama sümptomit, võibolla tera vähem. Eriti hästi ilmneb kui kast D asendis ja lihtsalt pidur vabastada, siis hakkab auto veerema kuidagi nõk-nõk. Sumpsits ka kuulda see pop-pop hääl ja kaopte all mootor ikka ujub R6 kohta liialt. Nö. massaaž süveneb mootori soojenedes. Samas et mootor käivitub gaasi lisamata ka suure külmaga ideaalselt, st. pole seni kordagi vahele jätnud ega midagi, siis seda pumpa ma päris maha kanda ei tahaks. Üldiselt on asjalikku pumpa nii 100kW vabalthingavale kui ka 108kW turbokale suht keerukas leida.
Kahjuks ei tea ka kedagi kes oleks sama tüüpi pumba lasknud remontida- mis raha eest, kus?