23-02-2013, 01:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2013, 01:39 PM ja muutjaks oli hents99.)
Kohvi mootoriga pannakse hõõgküünlad takistiga väga pikaks ajaks tööle.
Enamvähem sinnamaani, kui mootor saavutab ca 40-50 kraadi temperatuuri, siis muutub mootor juba veidi tihedamaks.
Teinekord imeb voolu ära ka selline ebaloogiline asi nagu genekas või starter.
Diislite puhul poleks ka mingi ime.
Soe soovitus, et ürita ta kiiresti realiseerida, sest taastada surnud asja pole mõtet.
Vaevalt ta hea ja mugav auto on, kui iga hetk on võimalus, et ta istumise alla ära kooleb.
Viimasel ajal tundub, et auto ostu puhul ongi 2 võimalust. Osta poest tutikas auto või kui uus ei meeldi, siis mingi vanem auto ja see nullist korda teha. Hind tuleb ilmselt sama, aga tead, mis tehtud ja kuidas kestab.
Müügiplatsidel olevad autod on ikka päris jubedad. Lisaks liigkasule pannakse kõrvale KM, müüakse korralikke raipeid varjatud vigadega jne. On ka erandeid, kaupmehe/omaniku esmasuhtlusest saab aru, mismoodi asjad käivad.
Enamvähem sinnamaani, kui mootor saavutab ca 40-50 kraadi temperatuuri, siis muutub mootor juba veidi tihedamaks.
Teinekord imeb voolu ära ka selline ebaloogiline asi nagu genekas või starter.
Diislite puhul poleks ka mingi ime.
Soe soovitus, et ürita ta kiiresti realiseerida, sest taastada surnud asja pole mõtet.
Vaevalt ta hea ja mugav auto on, kui iga hetk on võimalus, et ta istumise alla ära kooleb.
Viimasel ajal tundub, et auto ostu puhul ongi 2 võimalust. Osta poest tutikas auto või kui uus ei meeldi, siis mingi vanem auto ja see nullist korda teha. Hind tuleb ilmselt sama, aga tead, mis tehtud ja kuidas kestab.
Müügiplatsidel olevad autod on ikka päris jubedad. Lisaks liigkasule pannakse kõrvale KM, müüakse korralikke raipeid varjatud vigadega jne. On ka erandeid, kaupmehe/omaniku esmasuhtlusest saab aru, mismoodi asjad käivad.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering