23-02-2013, 12:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2013, 06:30 PM ja muutjaks oli itbilen.)
Peab ikka vägisi teema ära tegema, niipalju kysimusi selle imelooma kohta. Kuna pole kunagi 210 mudeli esindajat omanud siis otsustasin ka selle ära proovida. Proovimise eest väga palju maksta ei tahtnud ja sai ligi v6etud selline isend.
Mina suhtlesin myyjaga ja tuttav t6i selle kohale.Jutu järgi hea ja ega väga ei vaadatud enam.
Ainukeseks eelduseks selle tehingu juures oli et kas S6ITA saab sellega siis myyja kinnitus oli et saab kyll. Aga noh eks m6nel on erinev arusaam s6itmisest
Tare ja laudavahet nagu
Esimene jama- laeval stockis hommikul aku surnud.
Teine asi mis selgus oli et sellega möödas6itu tehes ei tohi gaasipedaali järgi anda kuna "see" l6petab ise möödas6idu selleks 6iget hetke valimata. Yhes6naga käitub teel kuidas ise tahab. All olid 17" rattad madala ja 235 laiuse rehviga. V6tsin S-i alt natuke suuremad rattad proovimiseks, ehk paraneb. Tean et midagi on VÄGA p.....s aga vahest rataste vahetusega on v6imalik veid s6iduomadusi parandada. Natukene läks paremaks- 80-90 nega kannatab s6ita juba
Järgmiseks jälle hommikul surnud aku ( sai vahepeal juba uue vastu vahetatud)
Mingi tarbija kasutab aku l6puni ja ysna kiiresti.
Järgmine laks oli see et 2km enne Uppsalat kiirteepeal E4 kadus j6ud ja elu lahkus mootorist. Kuigi kiirteepeal seista ohutuledega kaua ei peaks saama siis kuna masinal eesti nr.märgid s6itsid nii puksiirid kui ka politseiautod aeglustamata mööda, k6igil po..ui tegelikult. Kutsusin 50km kauguselt s6bra kes sealt nööri otsas minema vedas Vedasime Uppsala tanklasse ja pika jamamise peale selgus et "see" tahtis toitevedelikku vaid. Kuigi seier näitas veerand paaki.
Okei sai koju ja enne seda veel ca 100 km s6idetud. Hommikul saab sellele tule alla kui 6htul akuklemm maha v6tta
Järgmiseks oli jälle jama hommikul (akuklemm peale ja käima ) ja esimesed sada meetrit ja kardaani tugilaager otsustas oma tööpostilt lahkuda. 2päeva läks uue jupi saamisele (815.- sek).
Tugilaager nyyd uus. Mootor tiksub ikka ja väga tugevalt. Pihusti ei ole, hydrot6ukur ei ole. Proovitud juba. Järgmiseks siis vaataks syytemärgid yle ja siis juba plokikaan maha.
Nädala jooksul s6idetud siis ca 250km. Enamus ajast jamad ainult
S6itmiseks seda ei nimetaks
See on juba naljakas kui persses v6ib yks auto olla.
Pole hullu, see saaga veel jätkub
Isiklikult tahaks seda ahvi näha kes sellele seadusliku 6iguse andis koos teistega liiklusest osa v6tta
Paar pilti lähipäevil.
Mina suhtlesin myyjaga ja tuttav t6i selle kohale.Jutu järgi hea ja ega väga ei vaadatud enam.
Ainukeseks eelduseks selle tehingu juures oli et kas S6ITA saab sellega siis myyja kinnitus oli et saab kyll. Aga noh eks m6nel on erinev arusaam s6itmisest
Tare ja laudavahet nagu
Esimene jama- laeval stockis hommikul aku surnud.
Teine asi mis selgus oli et sellega möödas6itu tehes ei tohi gaasipedaali järgi anda kuna "see" l6petab ise möödas6idu selleks 6iget hetke valimata. Yhes6naga käitub teel kuidas ise tahab. All olid 17" rattad madala ja 235 laiuse rehviga. V6tsin S-i alt natuke suuremad rattad proovimiseks, ehk paraneb. Tean et midagi on VÄGA p.....s aga vahest rataste vahetusega on v6imalik veid s6iduomadusi parandada. Natukene läks paremaks- 80-90 nega kannatab s6ita juba
Järgmiseks jälle hommikul surnud aku ( sai vahepeal juba uue vastu vahetatud)
Mingi tarbija kasutab aku l6puni ja ysna kiiresti.
Järgmine laks oli see et 2km enne Uppsalat kiirteepeal E4 kadus j6ud ja elu lahkus mootorist. Kuigi kiirteepeal seista ohutuledega kaua ei peaks saama siis kuna masinal eesti nr.märgid s6itsid nii puksiirid kui ka politseiautod aeglustamata mööda, k6igil po..ui tegelikult. Kutsusin 50km kauguselt s6bra kes sealt nööri otsas minema vedas Vedasime Uppsala tanklasse ja pika jamamise peale selgus et "see" tahtis toitevedelikku vaid. Kuigi seier näitas veerand paaki.
Okei sai koju ja enne seda veel ca 100 km s6idetud. Hommikul saab sellele tule alla kui 6htul akuklemm maha v6tta
Järgmiseks oli jälle jama hommikul (akuklemm peale ja käima ) ja esimesed sada meetrit ja kardaani tugilaager otsustas oma tööpostilt lahkuda. 2päeva läks uue jupi saamisele (815.- sek).
Tugilaager nyyd uus. Mootor tiksub ikka ja väga tugevalt. Pihusti ei ole, hydrot6ukur ei ole. Proovitud juba. Järgmiseks siis vaataks syytemärgid yle ja siis juba plokikaan maha.
Nädala jooksul s6idetud siis ca 250km. Enamus ajast jamad ainult
S6itmiseks seda ei nimetaks
See on juba naljakas kui persses v6ib yks auto olla.
Pole hullu, see saaga veel jätkub
Isiklikult tahaks seda ahvi näha kes sellele seadusliku 6iguse andis koos teistega liiklusest osa v6tta
Paar pilti lähipäevil.
having trouble having fun...