20-02-2013, 12:02 AM
Mina olen xenonid ära testinud w124 tuledes, tulemus järgmine:
- H4(Bixenoni puhul) kasutab reflektorist ainult ülemist poolt ja külgedest samuti ülemist osa
- Valgus hajub laiali ning ükshaaval vaadatuna tekitab tavaline reflektor ühele, kui ka teisele poole tee äärt tugevamad valgus punktid. Otse on valgus hajunud
- Tuled tuleb keerata väga sisse näitama, kuigi paremaks väga asi ei lähe
- Standart kõrgus tuleb madalamaks sättida
- Kaugtuled on kohati kehvemad kui päevasõidu tuled
- Ilma H4 pirni sokli/pirni katteta, ehk terve reflektori ära kasutamisel näitab valgus taevasse ja pimestab vastutulevaid juhte, sokli/pirni katte kasutamsie korral ei pimesta juhte, kui kasutad 4300K valgus tugevusega.
Mina igatahes kasutaks pigem Hiina halogeene, mis kestavad vähemalt 2- rohkem aastat ning töötavad halogeenina tavalise reflektori(loe korras reflektori) puhul suurepäraselt. Eeelduste kohaselt peaks ka klaasid olema tip-top korras.
Obvious it seems...
Edu kõiges muus.
- H4(Bixenoni puhul) kasutab reflektorist ainult ülemist poolt ja külgedest samuti ülemist osa
- Valgus hajub laiali ning ükshaaval vaadatuna tekitab tavaline reflektor ühele, kui ka teisele poole tee äärt tugevamad valgus punktid. Otse on valgus hajunud
- Tuled tuleb keerata väga sisse näitama, kuigi paremaks väga asi ei lähe
- Standart kõrgus tuleb madalamaks sättida
- Kaugtuled on kohati kehvemad kui päevasõidu tuled
- Ilma H4 pirni sokli/pirni katteta, ehk terve reflektori ära kasutamisel näitab valgus taevasse ja pimestab vastutulevaid juhte, sokli/pirni katte kasutamsie korral ei pimesta juhte, kui kasutad 4300K valgus tugevusega.
Mina igatahes kasutaks pigem Hiina halogeene, mis kestavad vähemalt 2- rohkem aastat ning töötavad halogeenina tavalise reflektori(loe korras reflektori) puhul suurepäraselt. Eeelduste kohaselt peaks ka klaasid olema tip-top korras.
Obvious it seems...
Edu kõiges muus.