26-10-2012, 08:43 AM
Kuulge punnuomanikud, kuidas teil õnnestub neid tungiavade punne elusast peast kätte saada? Kuna meil pole seda teha vaja tihemini, kui kaks korda aastas, on iga kord kõva võitlus. Kinni, mis kinni. Eile sai üks suisa puruks tiritud...
Määrida? Aga millega? Enne tagasipanekut lasin terveksjäänud mootoriõlist (värskest, loomulikult) läbi ja kohe proovides sai küll kergesti kätte (samas iseeneslikult ära ka ei kukkunud)... Vaatame, kuidas nädala pärast on.
Mis mõõduga O-rõngas punni ümber käima peaks? Meil on üsna õnnetu väljanägemisega...
Ühtlasi kuluks meile ära MB versioon sellest konksust, millega neid katteid peaks tegelikult maha kangutama. Mulle tundub, et kruvikeeraja ei ole selleks mitte õige riist...
Ülalkirjutet kurtmisest võib järeldada, et HH avas talverehvihooaja. Keerasin alla Michelini lamellid, millele eelmise talve 8500 km tuvastatavaid kulumismärke jätnud ei ole. Vaid tagarehvide lamelliharjad on lähedalt uurides ühest servast ümaramad.
Ning Kernus on täna hommikul maa valge...
Määrida? Aga millega? Enne tagasipanekut lasin terveksjäänud mootoriõlist (värskest, loomulikult) läbi ja kohe proovides sai küll kergesti kätte (samas iseeneslikult ära ka ei kukkunud)... Vaatame, kuidas nädala pärast on.
Mis mõõduga O-rõngas punni ümber käima peaks? Meil on üsna õnnetu väljanägemisega...
Ühtlasi kuluks meile ära MB versioon sellest konksust, millega neid katteid peaks tegelikult maha kangutama. Mulle tundub, et kruvikeeraja ei ole selleks mitte õige riist...
Ülalkirjutet kurtmisest võib järeldada, et HH avas talverehvihooaja. Keerasin alla Michelini lamellid, millele eelmise talve 8500 km tuvastatavaid kulumismärke jätnud ei ole. Vaid tagarehvide lamelliharjad on lähedalt uurides ühest servast ümaramad.
Ning Kernus on täna hommikul maa valge...