20-08-2012, 05:37 PM
Viskosidur on garantii korras ümber vahetatud, hetkel toimib.
Ps. Vastavalt juhendile transporditakse ja ladustatakse viskosidureid vertikaalselt.
Ps. MB visko peab tööle hakkama (jäik ühendus), kui jahutusvedeliku temperatuur on ca 90-95 kraadi. Alla selle käib suht vabalt ringi. Visko oleku kontrolliks on 2 varianti. Pöörete tõstmisel (gaasi andmisel) tekitab ventilaator haakinud viskoga lennukipropelleri heli, mis on avatud kapotiga hästi kuulda. Variant 2 on nn "ajalehetest" (idee kirjas Benzworldis) - st kui võtta n Postimees, EPL jms ning see pikuti veel pooleks murda, siis ajalehega tiivikut pidurdades jääb see seisma, kui visko pole jäigalt ühendatud. Vastasel juhul hakkab tiivik ajalehe äärt rebima.
Ps. Vastavalt juhendile transporditakse ja ladustatakse viskosidureid vertikaalselt.
Ps. MB visko peab tööle hakkama (jäik ühendus), kui jahutusvedeliku temperatuur on ca 90-95 kraadi. Alla selle käib suht vabalt ringi. Visko oleku kontrolliks on 2 varianti. Pöörete tõstmisel (gaasi andmisel) tekitab ventilaator haakinud viskoga lennukipropelleri heli, mis on avatud kapotiga hästi kuulda. Variant 2 on nn "ajalehetest" (idee kirjas Benzworldis) - st kui võtta n Postimees, EPL jms ning see pikuti veel pooleks murda, siis ajalehega tiivikut pidurdades jääb see seisma, kui visko pole jäigalt ühendatud. Vastasel juhul hakkab tiivik ajalehe äärt rebima.