18-08-2012, 09:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-08-2012, 09:04 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Selle euromärgiga on nii, et kellele mis sobib. Üldiselt, kuigi mulle meeldiks ka kui mõnikord mu autol oleks küljes S tähega algav Saksamaa numbrimärk, kuigi see oma seisukorra tõttu seda väärt ei ole, elan ma päris kindlasti tänapäevas, hindan meie elukeskkonda kõrgelt ja ei tahagi kuidagi eriliselt silma jääda.
Sama moodi kasutan ma ju selle vana autoga sõites aegajalt mobiili (vähemalt kõrvalistmel, eksole) ja tean, et saan vajadusel sõprade käest MB klubi foorumis internetist asjade kohta nõu küsida. 1989. aastal poleks see mõeldav olnud. Nagu poleks ka mõeldav olnud, et 20. august on riigipüha või see, et võime vabalt ilma kellelegi passi näitamata oma vanatehnikaga Stuttgarti sõita.
Seega las mõned mineviku asjad jäädagi minevikku ja kuigi registreerimisnumber oleks kindlasti ilusam ilma selle sinise servata ning ka esiklaas oleks ilusam ilma "Grüne Plakete'ta", annavad need elemendid omal moel teada, et see auto on tänases päevas sama elus nagu ta oli aastaid tagasi, ta on teistega võrdselt legaalne ületama riigipiire ja sõitma Berliini kesklinnas.
See silmariivav euromärk - ma elan selle üle sama moodi nagu paljud museaalid (sh Mercedese muuseumist) sõidavad aegajalt Saksamaal ringi punaste garaažinumbritega, sest kui neile sobib alluda süsteemile, siis ma ei tohiks isegi köhatada selles osas.
Sama moodi kasutan ma ju selle vana autoga sõites aegajalt mobiili (vähemalt kõrvalistmel, eksole) ja tean, et saan vajadusel sõprade käest MB klubi foorumis internetist asjade kohta nõu küsida. 1989. aastal poleks see mõeldav olnud. Nagu poleks ka mõeldav olnud, et 20. august on riigipüha või see, et võime vabalt ilma kellelegi passi näitamata oma vanatehnikaga Stuttgarti sõita.
Seega las mõned mineviku asjad jäädagi minevikku ja kuigi registreerimisnumber oleks kindlasti ilusam ilma selle sinise servata ning ka esiklaas oleks ilusam ilma "Grüne Plakete'ta", annavad need elemendid omal moel teada, et see auto on tänases päevas sama elus nagu ta oli aastaid tagasi, ta on teistega võrdselt legaalne ületama riigipiire ja sõitma Berliini kesklinnas.
See silmariivav euromärk - ma elan selle üle sama moodi nagu paljud museaalid (sh Mercedese muuseumist) sõidavad aegajalt Saksamaal ringi punaste garaažinumbritega, sest kui neile sobib alluda süsteemile, siis ma ei tohiks isegi köhatada selles osas.