31-07-2012, 04:55 PM
Mootorit pesta pole lekete kontrolliks mõtet, kuna kõik ilus puhas.
Võimalik lekke süüdlane ka leitud - radika ülemine väsinud lõdvik. Kõigepealt panin tagasi vana paisupaagi korgi, mis võtab ainult väikse surve üles ja siis tundsin proovisõidult tulles jahutusvedeliku lõhna ning avastasin, et radikas on ülemise lõdviku juurest veidi niiske. Juba enne Poola sõitu kokku pannes oli näha, et vana lõdvik oli üsna välja veninud. Nüüd oli ühe klambri kõrvalt katki. Pingutasin lõdviku üle ja tellisin uue ära. Kui saabub, siis saab vahetades ka radika paranduse üle kontrollida, kas pääseb lõdviku hinnaga või saab "investeerida".
Ps Ei ole enne tähele pannud, et MB originaal lõdvikuklambrid on Norma kirjadega.
Ps Kas keegi teab, kui suurt survet peab korras radikakork süsteemis hoidma? Kas voolikud peavad kivikõvaks minema või võib uus originaalkork vigane olla?
Võimalik lekke süüdlane ka leitud - radika ülemine väsinud lõdvik. Kõigepealt panin tagasi vana paisupaagi korgi, mis võtab ainult väikse surve üles ja siis tundsin proovisõidult tulles jahutusvedeliku lõhna ning avastasin, et radikas on ülemise lõdviku juurest veidi niiske. Juba enne Poola sõitu kokku pannes oli näha, et vana lõdvik oli üsna välja veninud. Nüüd oli ühe klambri kõrvalt katki. Pingutasin lõdviku üle ja tellisin uue ära. Kui saabub, siis saab vahetades ka radika paranduse üle kontrollida, kas pääseb lõdviku hinnaga või saab "investeerida".
Ps Ei ole enne tähele pannud, et MB originaal lõdvikuklambrid on Norma kirjadega.
Ps Kas keegi teab, kui suurt survet peab korras radikakork süsteemis hoidma? Kas voolikud peavad kivikõvaks minema või võib uus originaalkork vigane olla?