30-07-2012, 08:05 PM
Lekkeleidmisnipp 1.
Kohe "paanilt tulles kapott lahti ja nuusutad mootori/radika üle. Kui kusagil on mikroleke, tunneb ka selle üsna vastiku ja spetsiifilise jah. vedeliku lõhna ära.
Ehk kui leke on, siis kindlasti haiseb ka...![Eusa_dance Eusa_dance](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_dance.gif)
Kui pole, tunned vaid kuuma alumiiniumi, plastmassi, kummi jne lõhna.
Lekkeleidmisnipp 2.
1. Pese mootor, radikas, veepump jne kõik võimalikud lekkekohad survekaga ideaalselt puhtaks.
2. Vaheta jahutusvedelik punase vastu.
Tehasest ilmselt punane ei käi, aga ta on saadaolevatest kõige vedelam. (Paksuse järjestus "paksust vedelaks": puhas vihmavesi > sinine/roheline jah. vedelik > punane jah. vedelik)
Kulu peaks nüüd veelgi suurenema, AGA tema eelis on see, et ta jätab ka kuivanult punaka jälje.
Seega kannatab lekkekoha ka hiljem üles leida, kui mootor ammu jahtunud on.
Kui välist leket ikka pole näha, siis sõida edasi, kuniks kadu suureneb.
Kohe "paanilt tulles kapott lahti ja nuusutad mootori/radika üle. Kui kusagil on mikroleke, tunneb ka selle üsna vastiku ja spetsiifilise jah. vedeliku lõhna ära.
Ehk kui leke on, siis kindlasti haiseb ka...
![Eusa_dance Eusa_dance](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_dance.gif)
Kui pole, tunned vaid kuuma alumiiniumi, plastmassi, kummi jne lõhna.
Lekkeleidmisnipp 2.
1. Pese mootor, radikas, veepump jne kõik võimalikud lekkekohad survekaga ideaalselt puhtaks.
2. Vaheta jahutusvedelik punase vastu.
Tehasest ilmselt punane ei käi, aga ta on saadaolevatest kõige vedelam. (Paksuse järjestus "paksust vedelaks": puhas vihmavesi > sinine/roheline jah. vedelik > punane jah. vedelik)
Kulu peaks nüüd veelgi suurenema, AGA tema eelis on see, et ta jätab ka kuivanult punaka jälje.
Seega kannatab lekkekoha ka hiljem üles leida, kui mootor ammu jahtunud on.
Kui välist leket ikka pole näha, siis sõida edasi, kuniks kadu suureneb.