30-07-2012, 05:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2012, 05:35 PM ja muutjaks oli Priit.)
(30-07-2012, 04:19 PM)hannes_s Kirjutas: Selline vee kadu ikka päris suur, kus ta siis kaob või asi seotud liigse temperatuuriga?Ei oska arvata, pole ühtegi ideed. Sellist "paranormaalset" 300 turbo jahutusvedeliku kadumist olen lugenud ka paaris välismaa foorumis. Kui oleks kõrgest temperatuurist, siis peaks aur või vesi jõudma paisupaagi ülevoolu kaudu avariipaaki (EDIT: st korgi alla asuva vooliku kaudu, kuhu vedelik pääseb, kui radikakork liigse rõhu all vedeliku välja laseb), aga ei jõua. Õli on puhas (sinna ei lisandu). Jahutusvedelik on puhas. Peale voolikute üle vaatamist ja korgi vahetust on rõhk süsteemis veel järgmisel päeval peale sõitu süsteemis (st isegi 15+ tundi hiljem). EDIT: kuna on uus paisupaagi originaalkork, siis eeldan, et hoiab süsteemis rõhku, mis ette nähtud.
Kas läheb töötava mootoriga surve all läbi mõne silindri (auru taga pole ei külmalt ega soojalt)? Plokikaane tihend kuskilt väsinud? Mikropragu? Mootor on täiesti kuiv nii külmalt kui soojalt. Kui süsteemis rõhk maha lasta (radika kork lahti-kinni külma mootoriga) ja käivitada, siis surve tuleb üles siis, kui vedelik läheb kuumaks (st pole kiiret rõhu kasvu külma mootoriga). Pole ühelgi masinal enne vaadanud, aga termostaadi juurest paisupaaki minevas ülevooluvoolikus toimub nii külma kui kuuma mootoriga pidev vedeliku voolamine (ühenduskohas paisupaagi torus on vedelikus näha ka õhumulle), on normaalne või mitte, mina ei tea.
St kui kellelgi on lekke osas ideid, andke teada. Igaks juhuks pead maha kiskuma ei hakka.