30-07-2012, 10:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2012, 10:47 AM ja muutjaks oli Priit.)
Eelmisel nädalal käisin autoga perega puhkamas Lõuna-Poolas. Autos 4 täismõõdus inimest ja 1 väike laps, pakiruum ääreni asju täis, st täislastis. Kokku ring 3100 km.
-Poolas pole vist maailmaturu kütusehind kohale jõudnud, sest kõige kallim tavadiisel tanklas oli sama kallis kui Eestis, tihti oli kütus odavam.
-Kütusekulu oli hoolimata tühikäigul endiselt lonkavast mootorist üllatavalt väike - alla 7 liitri /100 km (sh sõidud mägedes, kiirteedel, linnades, külade vahel, mõned ummikud). Väikseim kulu Leedu läbimisel ca 6,5 l/100.
-Poolakate toodetud viskosidur ei tööta selles osas korralikult, et 30-kraadise soojaga ummikus ja mägedes ülesmäge sõites jääb jahutusest puudu (kui muidu temp seieri järgi ca 85, siis seal 95). Mägedes probleemi ei tekkinud, sest alla tulles jahutas kohe maha. Päeva järel mägedes sain ka õli juurde valada. Kiirteel 130 kmh jälle ei olnud jahutusega mingit probleemi.
-Mägedes oli selle mootoriga ülihea sõita, jõudu jätkus piisavalt igas olukorras. Kast toimetas hästi.
-MB hea vedrustus oli abiks ka kehvadel teedel (mida polnud küll palju)
-Ka jahutusvedelikku ikkagi veidi kaob, 1,5 liitrit selle reisi peale.
-Tagasi tulles eile oli õues pidevalt 32-35 kraadi sooja. Ilma kliima ja katuseluugita tiba palju Siiski on vana kooli kere juures hea see, et saab aknad lahti sõita ilma tapva tuulemürata. Veidi palav oli, aga ei midagi hullu.
PS. Kui kevadel Poolas käisin, siis Varssavi läbisõitu veel ehitati. Laupäeval kell 14 kulus lõunast E77 pealt linna sisse sõites linnast välja E67 peale jõudmiseks alla poole tunni (st linna piirist linna piirini).
PS pühapäeva õhtul oli jälle Riia ringil Riiga tagasi sõitjaid ja Euroopasse suundujaid ummikutes paarkümmend kilomeetrit auto-autos kinni. Oletan, et meie jõudsime enne koju, kui vastassuunas tulijad sealt läbi said või Riiga jõudsid.
-Poolas pole vist maailmaturu kütusehind kohale jõudnud, sest kõige kallim tavadiisel tanklas oli sama kallis kui Eestis, tihti oli kütus odavam.
-Kütusekulu oli hoolimata tühikäigul endiselt lonkavast mootorist üllatavalt väike - alla 7 liitri /100 km (sh sõidud mägedes, kiirteedel, linnades, külade vahel, mõned ummikud). Väikseim kulu Leedu läbimisel ca 6,5 l/100.
-Poolakate toodetud viskosidur ei tööta selles osas korralikult, et 30-kraadise soojaga ummikus ja mägedes ülesmäge sõites jääb jahutusest puudu (kui muidu temp seieri järgi ca 85, siis seal 95). Mägedes probleemi ei tekkinud, sest alla tulles jahutas kohe maha. Päeva järel mägedes sain ka õli juurde valada. Kiirteel 130 kmh jälle ei olnud jahutusega mingit probleemi.
-Mägedes oli selle mootoriga ülihea sõita, jõudu jätkus piisavalt igas olukorras. Kast toimetas hästi.
-MB hea vedrustus oli abiks ka kehvadel teedel (mida polnud küll palju)
-Ka jahutusvedelikku ikkagi veidi kaob, 1,5 liitrit selle reisi peale.
-Tagasi tulles eile oli õues pidevalt 32-35 kraadi sooja. Ilma kliima ja katuseluugita tiba palju Siiski on vana kooli kere juures hea see, et saab aknad lahti sõita ilma tapva tuulemürata. Veidi palav oli, aga ei midagi hullu.
PS. Kui kevadel Poolas käisin, siis Varssavi läbisõitu veel ehitati. Laupäeval kell 14 kulus lõunast E77 pealt linna sisse sõites linnast välja E67 peale jõudmiseks alla poole tunni (st linna piirist linna piirini).
PS pühapäeva õhtul oli jälle Riia ringil Riiga tagasi sõitjaid ja Euroopasse suundujaid ummikutes paarkümmend kilomeetrit auto-autos kinni. Oletan, et meie jõudsime enne koju, kui vastassuunas tulijad sealt läbi said või Riiga jõudsid.