18-07-2012, 12:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2012, 12:36 PM ja muutjaks oli Priit.)
Vahepeal jälle hulk kilomeetreid mõõdetud autoga, puhas sõidurõõm. Ja kärust ei saa arugi, et järel on, võib ära ununeda
Viskosidurist: toimimispõhimõte inglise keeles kirjas siin (sisaldab ka jooniseid). Ehk lühidalt - peale külmkäivitust visko töötab kiiremate pööretega mõne minuti, kuni siduris on õli voolanud töökambrist reservuaari. Soojalt visko pöörded sõltuvad nii temperatuurist kui mootori pööretest. Külma ja sooja mootori max pöörete vahe on ca 1500 pööret minutis.
Seoses Võru "osavate käte ringiga" siis veel paar asja tehtud. Kuna radikakorgi tihend oli vahetatud kummist ise välja lõigatud tihendiga (mis korralikult survet ei pidanud), ostsin Silberist uue korgi 7,5 euro eest (B osa saaks paari euroga kätte). Süsteem on nüüd tihe, kuna uue korgiga hoiab rõhku süsteemis üleval tunde peale sõidust tulekut. Lisaks tuli tegeleda radiaatori remondiga, kuna ülemine lõdvik koos osa toruga lendas sõidu ajal minema, hea et ise roolis olin, õnnestus mitte üle kuumutada. Tee pealt tõi ära varuks olnud kütuse jämefiltrist tehtud vahetükk (istub täpselt radikatoru sisse). Võiks öelda, et vana auto ja juhtub, aga eemaldunud tüki puhul oli näha, et praod olid enamuses vägagi vanad ja mootori vahetajale ei saanud need kuidagi märkamata jääda. Nüüd sai treipingis naabrimehe poolt valmistatud vahetükk ja kinnitatud kuumakindla tihendisilikooniga, lisaks voolikule julgestuseks kaks klambrit peale. Algul oli plaanis vahetükile õrn keere peale lasta, aga pink ütles üles ja jäid ainult sooned. Aga toimib.
Lisaks vaatasin üle parema esiratta taga oleva ülevoolupaagi (kuhu paisupaagist avarii korral vedelik voolab, et ei satuks tee peale). Kinnitust sai müüja jutt, et originaalmootor oli kuuma saanud, sest paak oli pooleldi täis teist värvi jahutusvedelikku. Tööst oli kasu ka. Sain teada, et roostetõrje tegemise käigus on tiiva ja lanseri vaheline osa jäänud üle laskmata, täiesti kuiv Sama seis ilmselt kõigi 4 tiivaga. Eks üle tegema minnes saab ka need kohad lasta ära teha.
Viskosidurist: toimimispõhimõte inglise keeles kirjas siin (sisaldab ka jooniseid). Ehk lühidalt - peale külmkäivitust visko töötab kiiremate pööretega mõne minuti, kuni siduris on õli voolanud töökambrist reservuaari. Soojalt visko pöörded sõltuvad nii temperatuurist kui mootori pööretest. Külma ja sooja mootori max pöörete vahe on ca 1500 pööret minutis.
Seoses Võru "osavate käte ringiga" siis veel paar asja tehtud. Kuna radikakorgi tihend oli vahetatud kummist ise välja lõigatud tihendiga (mis korralikult survet ei pidanud), ostsin Silberist uue korgi 7,5 euro eest (B osa saaks paari euroga kätte). Süsteem on nüüd tihe, kuna uue korgiga hoiab rõhku süsteemis üleval tunde peale sõidust tulekut. Lisaks tuli tegeleda radiaatori remondiga, kuna ülemine lõdvik koos osa toruga lendas sõidu ajal minema, hea et ise roolis olin, õnnestus mitte üle kuumutada. Tee pealt tõi ära varuks olnud kütuse jämefiltrist tehtud vahetükk (istub täpselt radikatoru sisse). Võiks öelda, et vana auto ja juhtub, aga eemaldunud tüki puhul oli näha, et praod olid enamuses vägagi vanad ja mootori vahetajale ei saanud need kuidagi märkamata jääda. Nüüd sai treipingis naabrimehe poolt valmistatud vahetükk ja kinnitatud kuumakindla tihendisilikooniga, lisaks voolikule julgestuseks kaks klambrit peale. Algul oli plaanis vahetükile õrn keere peale lasta, aga pink ütles üles ja jäid ainult sooned. Aga toimib.
Lisaks vaatasin üle parema esiratta taga oleva ülevoolupaagi (kuhu paisupaagist avarii korral vedelik voolab, et ei satuks tee peale). Kinnitust sai müüja jutt, et originaalmootor oli kuuma saanud, sest paak oli pooleldi täis teist värvi jahutusvedelikku. Tööst oli kasu ka. Sain teada, et roostetõrje tegemise käigus on tiiva ja lanseri vaheline osa jäänud üle laskmata, täiesti kuiv Sama seis ilmselt kõigi 4 tiivaga. Eks üle tegema minnes saab ka need kohad lasta ära teha.