13-07-2012, 11:59 AM
Napilt jäime masinaga koos ellu.
Lasin teeninduses ära vahetada tagumised piduriklotsid, reguleerida käsipidurit ja pidurisilindrite kolvid puhastada, määrida ja panna uued välimised prikaitsetihendid. Piduriõli vahetus muidugi sinna juurde. Kõik OK aga masinat oli vaja kohe remondikohast välja sõites pikemks otsaks Lääne-Virumaale. Kuskil 100 km. läbimise järel oli pidurdamisel kuulda korraks kolks. Teistkordse pidurdamise ja kolksu järel asusin auto alt ootsima kolksatuse põhjust ja ... no needki üksikud karvad, mis mul veel pähe jäänud, tõusid küll püsti. Parempoolne tagumine piduri suport tolgendas ühe poldi otsas mis mõne pöörde pärast oleks samuti kadunud ja suport ise .... Teine polt oli järelikult juba teadamata ajal kadunud. Ei hakka firma nime mainima, kes sellist enesetaptatele suunatud tegevust teostas aga igaks juhuks soovitan - kohe remondi järgselt kontrollige ISE masin üle enne pikemale sõidule asumist.
Tänaseks päevaks kõik korras, uute kinnituspoltidega supordid isiklikult üle pingutatud ja ka käsipidur, mis eelnevalt ebavõrdselt oma tööd tegi ja kippus peale jääma, nagu tehasest tulnuna - töötab ideaalselt.
Edu kõigile oma "sakslastest" kallimate peal ja all!
Andres
Lasin teeninduses ära vahetada tagumised piduriklotsid, reguleerida käsipidurit ja pidurisilindrite kolvid puhastada, määrida ja panna uued välimised prikaitsetihendid. Piduriõli vahetus muidugi sinna juurde. Kõik OK aga masinat oli vaja kohe remondikohast välja sõites pikemks otsaks Lääne-Virumaale. Kuskil 100 km. läbimise järel oli pidurdamisel kuulda korraks kolks. Teistkordse pidurdamise ja kolksu järel asusin auto alt ootsima kolksatuse põhjust ja ... no needki üksikud karvad, mis mul veel pähe jäänud, tõusid küll püsti. Parempoolne tagumine piduri suport tolgendas ühe poldi otsas mis mõne pöörde pärast oleks samuti kadunud ja suport ise .... Teine polt oli järelikult juba teadamata ajal kadunud. Ei hakka firma nime mainima, kes sellist enesetaptatele suunatud tegevust teostas aga igaks juhuks soovitan - kohe remondi järgselt kontrollige ISE masin üle enne pikemale sõidule asumist.
Tänaseks päevaks kõik korras, uute kinnituspoltidega supordid isiklikult üle pingutatud ja ka käsipidur, mis eelnevalt ebavõrdselt oma tööd tegi ja kippus peale jääma, nagu tehasest tulnuna - töötab ideaalselt.
Edu kõigile oma "sakslastest" kallimate peal ja all!
Andres
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.