13-07-2012, 11:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2012, 11:12 AM ja muutjaks oli Lahekas.)
Ja remont algas:
Esimesel pildil on ka näha, et kõrvalistuja poolsesse esimesse nurka on kunagi kõksu saanud. Võib olla peksab ka selle tala sirgeks, kuid kõigepealt ikkagi mootor.
Kahe päevaga siis jõudnud kahekesi nii kaugele, et ootab plokikaane maha tõstmist. Aega võtab kõige rohkem see, et sõbraga kumbki pole me ketiga mootorit iseseisvalt ennem lammutanud ning tuleb asjadele rahulikumalt läheneda. Õigemini veel vaja sumpa kollektorite küljest lahti lasta, ning võib juba plokikaane lahti keerata. Algul hirmutav ketisüsteem on tegelikult nii loogiline, et seda ei peaks üldse kartma. Meil vedas ka seetõttu, et keegi on seda mootorit juba kunagi lammutanud ning märgid-värgid kõik peale teinud.
Leidsime ka esimesed õli lekke kohad - üks asub mootori ees otsas ja teine kaane alguses kohe.
Samuti saab õige värvi selga ka esipamper, mida vahepeal, kui sõber mootoriga tegeleb, ma ise pahteldan ning lihvin.
Nädalavahetusel ei tegele autoga, selle aja jooksul tuleb ainult mõned tähik-võtmed juurde osta ning esmaspäevast teeb jälle näpud õliseks. Kellelgi on aimu jagada, palju plokikaas tollel konkreetsel mootoril kaalub? Kahe mehega jaksab välja tirida või oleks parem vintsi või delfrit kasutada?
Aaa.. ja gaasiseade sai eemaldatud. Eks kokkupannes näe, kas masin üldse tööle hakkab..
Milline tore viis puhkust veeta!
Esimesel pildil on ka näha, et kõrvalistuja poolsesse esimesse nurka on kunagi kõksu saanud. Võib olla peksab ka selle tala sirgeks, kuid kõigepealt ikkagi mootor.
Kahe päevaga siis jõudnud kahekesi nii kaugele, et ootab plokikaane maha tõstmist. Aega võtab kõige rohkem see, et sõbraga kumbki pole me ketiga mootorit iseseisvalt ennem lammutanud ning tuleb asjadele rahulikumalt läheneda. Õigemini veel vaja sumpa kollektorite küljest lahti lasta, ning võib juba plokikaane lahti keerata. Algul hirmutav ketisüsteem on tegelikult nii loogiline, et seda ei peaks üldse kartma. Meil vedas ka seetõttu, et keegi on seda mootorit juba kunagi lammutanud ning märgid-värgid kõik peale teinud.
Leidsime ka esimesed õli lekke kohad - üks asub mootori ees otsas ja teine kaane alguses kohe.
Samuti saab õige värvi selga ka esipamper, mida vahepeal, kui sõber mootoriga tegeleb, ma ise pahteldan ning lihvin.
Nädalavahetusel ei tegele autoga, selle aja jooksul tuleb ainult mõned tähik-võtmed juurde osta ning esmaspäevast teeb jälle näpud õliseks. Kellelgi on aimu jagada, palju plokikaas tollel konkreetsel mootoril kaalub? Kahe mehega jaksab välja tirida või oleks parem vintsi või delfrit kasutada?
Aaa.. ja gaasiseade sai eemaldatud. Eks kokkupannes näe, kas masin üldse tööle hakkab..
Milline tore viis puhkust veeta!
E55 AMG