03-07-2012, 07:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2012, 07:41 PM ja muutjaks oli Priit.)
(03-07-2012, 07:22 PM)stihl Kirjutas:Ja , teoorias peaks nii olema küll. Aga külmalt liiga palju töö ajal kaasa ei vea, hääl rahulik. Samas sai tehtud väike testsõit 140-150 kmh ja erinevalt maha võetud Sach-ist temperatuur enam 100 külje alla ei jõudnud (vana Sach-iga hakkas kohe temperatuur kiirelt kerkima mootorit sihipäraselt kasutades ja pärast jahtumine oli ka aeglane). Ja kohapeal samuti, nii kui korraks gaasi anda, hakkas uue viskoga temp seier kohe langema (90-lt allapoole). Aga eks see Poola kaup (mille hind ca 1/5 originaali omast) nii või teisiti paneb rohkem näidikuplokki jälgima, vähemalt esialgu Ja garantii olemas, et kui segast panema hakkab, saab tagasi viia. (muidugi tegemist strateegilise sõlmega, mille laiali lendamist ei taha keegi ilmselt läbi elada)(03-07-2012, 07:04 PM)Priit Kirjutas: Päris sooja mootori välja suretamisel lasi pikemalt vabalt ringi, aga kuna jahutab korralikult, peaks see normaalne olema. Jaheda mootori suretamisel jääb kohe seisma. Postitan, kui probleeme tekib
Ole tähelepanelik, sest minuteada peaks vastupidi olema - külmalt lödi ja kuumalt jäik.
Ehk siis külmalt käib lihtsalt veidi kaasa, aga kuumalt jälgib täpselt veepumba pöördeid...(siis kaasneb ka nö "lennuki propelleri" hääl...)