15-06-2012, 03:00 PM
No tegelikult on see selline piinlik teema Ma mõtlen selle auto peale koguaeg, aga endal nii kiire ja auto istub Jüris, kus ta pm poliitvang. Nii et ma ei ole ise antud autot mingi aastakse näinud.
Muidugi teil on suht telepaatilised võimed, kuna ma hiljuti lõin rusikaga lauale ja ütlesin, et peab edasi tegema. Hetkel muidugi vb. hüppab hõbedane prioriteedina ette, kuna sõita on vaja. Aga 4maticu esialgne plaan on vaikselt ja rahulikult proovida sõitvaks teha selleks talveks. Sest ma eelmine talv istusin hanges Avantgardiga, ning ütlesin et NEVER AGAIN!
Hetkel on plaan selline:
Rääkisin paari töökojaga, et kes viitsiks seda kõik teha nii, et ma saaksin mootori koos kastiga tagasi ja ainult autole peale. Ehk siis kui keegi mäletab, ostsin ma 3.0l mootori ning idee oli 2.6l 4maticu põhi tõsta ümber. Paraku aga Imre rääkis loost, kus hooratas (vist oli hooratas?!) on teistsuguse poltide arvuga jne. Ehk kokkuvõttes ma pean mootorite juurde pääsema, et asja kinnitada.
Ideeliselt sugugi palju teha ei ole, aga kuna mul endal garaaži ei ole ning auto istub minust kaugel, kuhu ma ei taha väga minna, siis jamh. Projekt seisab füüsiliselt, kuid plaanid käivad.
Ma mõtlesin muidu, et ma enda ideedest enne realiseerimist ei räägi, aga demand is high ma vaatan Aga projekt katki kindlati ei jää, sest palju on tehtud ja vähe on vaja teha. Küsimus on ainult selles nüüd, et kas ma leian aega ning et kas hõbedane ette ei tule. Hõbedasel on kapott juba varsti ratstyle, seega vaja veidi veermikut hooldada ning värviparandusi teha. Ja siis ma arvan et läheb müüki, kuna mulle isiklikult meeldib ikkagi w124 rohkem. Seega kui müüdud, siis tuleb kiirelt üks w124 asemele, näiteks mingi 3.0l sportline kupee ja ülejäänud papp lendab otse 4maticu tegemisse.
Aga kui kellegil on Jüri, Lagedi või Aruküla kandis garaaži võimalik rentida, siis andke teada
Muidugi teil on suht telepaatilised võimed, kuna ma hiljuti lõin rusikaga lauale ja ütlesin, et peab edasi tegema. Hetkel muidugi vb. hüppab hõbedane prioriteedina ette, kuna sõita on vaja. Aga 4maticu esialgne plaan on vaikselt ja rahulikult proovida sõitvaks teha selleks talveks. Sest ma eelmine talv istusin hanges Avantgardiga, ning ütlesin et NEVER AGAIN!
Hetkel on plaan selline:
- Poliitika korda ajada
- Mootor koos kastiga mingis töökojas lasta ümber vahetada
- Mootor tagasi peale ning tuurid sisse
- Tuleb külla Jaanus (canyondrift), kes aitaks keretöödega
- Siis on sisustus sisse
- Ning jääb üle nina või kogu auto värvimine, seda loodan teha näiteks Jaanusega Klubi garaažis
- ÜV. ja sõitma!
Rääkisin paari töökojaga, et kes viitsiks seda kõik teha nii, et ma saaksin mootori koos kastiga tagasi ja ainult autole peale. Ehk siis kui keegi mäletab, ostsin ma 3.0l mootori ning idee oli 2.6l 4maticu põhi tõsta ümber. Paraku aga Imre rääkis loost, kus hooratas (vist oli hooratas?!) on teistsuguse poltide arvuga jne. Ehk kokkuvõttes ma pean mootorite juurde pääsema, et asja kinnitada.
Ideeliselt sugugi palju teha ei ole, aga kuna mul endal garaaži ei ole ning auto istub minust kaugel, kuhu ma ei taha väga minna, siis jamh. Projekt seisab füüsiliselt, kuid plaanid käivad.
Ma mõtlesin muidu, et ma enda ideedest enne realiseerimist ei räägi, aga demand is high ma vaatan Aga projekt katki kindlati ei jää, sest palju on tehtud ja vähe on vaja teha. Küsimus on ainult selles nüüd, et kas ma leian aega ning et kas hõbedane ette ei tule. Hõbedasel on kapott juba varsti ratstyle, seega vaja veidi veermikut hooldada ning värviparandusi teha. Ja siis ma arvan et läheb müüki, kuna mulle isiklikult meeldib ikkagi w124 rohkem. Seega kui müüdud, siis tuleb kiirelt üks w124 asemele, näiteks mingi 3.0l sportline kupee ja ülejäänud papp lendab otse 4maticu tegemisse.
Aga kui kellegil on Jüri, Lagedi või Aruküla kandis garaaži võimalik rentida, siis andke teada