MB 260 E 4matic, W124, -87 - Harry - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: MB 260 E 4matic, W124, -87 - Harry (/showthread.php?tid=17360) |
MB 260 E 4matic, W124, -87 - Harry - Harry - 09-03-2010 Mark: Mercedes-Benz 260 E 4matic Väljalaskeaasta: 1987 VIN-kood: WDB1242261A552369 Võimsus: 118 KW Mootori valem: 2.6 R6 Pikkus: 4740 mm Täismass: 2010 kg Origininaalne lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (15), signalisatsioon, 1x elektrilised välispeeglid, elektrilised soojendusega välispeeglid, CD stereo, immobilisaator, esimesed tulede pesurid, välistemperatuuri näidik, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus Muudetud, eemaldatud või lisatud lisavarustus: +4x elektrilised akende tõstukid, -remostar signalisatsioon, +2x elektrilised välispeeglid, -originaal audio(kõik läks minema), +peatoed tagaistmetel, nahast sisustus, 2x istmesoojendused Esialgsed vead: Käigud ei lähe üle 1 või 2 kägigu, sisustus on saanud tugevaid niiskuskahjustusi, elektriaknad ei tööta, esiklaasis on mõra, küljekarbid on osaliselt mädanenud, üks esimesi nurki on mäda, tiivad mädad, esimest põrkerauda ei ole, tagumisel põrkeraual mõra, peegleid ei ole, salongis osaline rooste, mootor on õline, katuseluuk on katki, katuseluugist tuleb vett sisse. Plaanid: Teha auto igapäevaseks sõitmiseks kui ka hobiautona. Ajan taga kvaliteeti ja pigem teen mingit asja kauem, aga korralikult. Esimene päev autoga: http://kopli.pri.ee/img/kalle/mymb/2.jpg http://kopli.pri.ee/img/kalle/mymb/3.jpg http://kopli.pri.ee/img/kalle/mymb/4.jpg Suvalised pildid http://kopli.pri.ee/img/kalle/mymb/7.jpg http://kopli.pri.ee/img/kalle/mymb/11.jpg http://kopli.pri.ee/img/kalle/mymb/12.jpg http://kopli.pri.ee/img/kalle/mymb/16.jpg Kõige hilisemad pildid: VIN WDB1242261A552369 Model 260 E 4 MATIC Chassis 1242261A552369 Engine 103943 12 000101 Transmission 722345 02 981767 Order 0 6 226 11024 Lights HELLA Wiper SWF Cab 00188 Delivery date 03.08.87 Dealer Munich branch (226) Interior cloth pine green (076) Paint 254 pine green (night green) metallic (с 01.01.1986 по 31.12.1990, с 1994) Options 240 outside temperature indicator (с 01.03.1982) 254 Becker radio Europa Kurier cassette (с 01.06.1978 по 30.11.1990) 412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983) 420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963) 506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989) outside rear view mirror, right, convex, taxi export version 531 automatic antenna (с 01.01.1963) 570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970) front folding armrest w202 - housing at front with armrest 583 electric window lifters (front doors) (с 01.04.1970) 591 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972) 600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971) 620 emission control system vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985) 682 fire extinguisher (с 01.04.1970) 812 rear-mounted loudspeaker (с 01.11.1974) RE: Minu Mercedes-Benz 260E 4matic, 1987, W124 - HotPapa - 09-03-2010 Eks neid neljasid 4 maticuid suht väheks jäänud, eriti kitsa liistuga. Lahe kui keegi võtab ikka ette jälle mersust Mercedes-Benz teha. Igastahes edu ja jaksu! RE: Minu Mercedes-Benz 260E 4matic, 1987, W124 - Harry - 09-03-2010 (09-03-2010, 12:31 AM)HotPapa Kirjutas: Eks neid neljasid 4 maticuid suht väheks jäänud, eriti kitsa liistuga. Lahe kui keegi võtab ikka ette jälle mersust Mercedes-Benz teha. Igastahes edu ja jaksu! Jaksu tarvis. Ei jõua ära oodata, kui ÜV. läbi saaks Tahtsin veel ühte asja küsida.. et äkki keegi teab. Nimelt need peatoed taga, see vaakumiga lüliti.. Ma ei olnud päris kindel, et kuidas seda teha. Ja tõmbasin mootoriruumist endale vaakumi, seal kust nad puhurite süsteemi läheb, et kas nii on õige üldse teha? Toimib vähemalt ilusti RE: Minu Mercedes-Benz 260E 4matic, 1987, W124 - Karl - 09-03-2010 Mootor pole paha ja 4 matic Kere...... no kui nii pühendunult ja korralikult teed kui foorumit, küll hea saab. RE: MB 260E 4matic, 1987, W124 - Harry - Harry - 12-05-2010 Mu autol on küljekarbid, tiibade tagant ning pagasniku seest värvitud halli värviga. Kas keegi oskab öelda selle halli värvi-koodi? RE: MB 260E 4matic, 1987, W124 - Harry - Harry - 20-05-2010 Vahepeal olnud siis erinevaid tegemisi, eelkõige seotud kerega ja roostetõrjega. Olemas on ka kõik värvid ja tarvikud, et asi hea jääks. Muidugi on veel kõhe tunne sees, et kuidas asi pärast välja tuleb, kuid eks näis. Ideaalis on hetkel mõte selline, et auto läheb linna küljekarbi vahetusele.. kuna see karp on ikka tõesti läbi ja teine isegi täiesti OK. Peaks saama ka tiivad värvitud, seega lootust on Kuna mul on uus sisutus olemas, aga armatuuri mitte, siis nüüd sai armatuur eemaldatud ja ootab värvimist teise tooni. Samas täidavad ka väikesed praod ära, mis olid juba tekkida jõudnud. Kui armatuuriga jändan, siis otsustasin kõlarite juhtmed vahetada ning uued kõlarid panna (vb ka armatuuri tagant veidi paremini heli isoleerida, kuid momendil ma ei tea veel kust.) Kas keegi oskab soovitada w124jale originaal aukudesse mingeid häid kuid suhteliselt odavaid kõlareid? Ootan ka tagasisidet ühelt kupeelt, et kas saab el.peeglite, el.akende ning istmesoojenduste juhtmestikud. Peale seda saakski sisustuse kokku panna. OT: Kass üritas tõestada, et suudab ennast tervenisti vaid ühe peegli peale paigutada: RE: MB 260E 4matic, 1987, W124 - Harry - hannes_s - 25-05-2010 loen, et tahad panna istmesoojendusi. küsimus selline, et kui istmel originaalis neid soendus asju sees pole, kas siis eraldi seda sinna lisada ei saa? sinu olemasolevatel pinkidel on see originaalis seal istme sees? RE: MB 260E 4matic, 1987, W124 - Harry - Karl - 25-05-2010 Saab küll eraldi panna 124-le, tal eraldi riide või naha all ja täitsa tellitav. W140 naha sisse õmmeldud ja hind RE: MB 260E 4matic, 1987, W124 - Harry - mb260 - 25-05-2010 Hea näha, et minu eelmise Mercedes-Benz sisustus läks headesse kätesse ja minu mäletamist mööda oli esimestel istmetel soendused kuna muidu oli päris külm talviti, kui sisse ei lülitanud. RE: MB 260E 4matic, 1987, W124 - Harry - Harry - 25-05-2010 Tsitaat:loen, et tahad panna istmesoojendusi. küsimus selline, et kui istmel originaalis neid soendus asju sees pole, kas siis eraldi seda sinna lisada ei saa? sinu olemasolevatel pinkidel on see originaalis seal istme sees? W124 iste peaks nagu G klassi iste tagant lahti tulema ilusti, siis sinna igasugu huvitavat sisse panna Samas võid lihtsalt uued istmed osta ja nahad lasta ümber istutada. Tsitaat:Hea näha, et minu eelmise Mercedes-Benz sisustus läks headesse kätesse ja minu mäletamist mööda oli esimestel istmetel soendused kuna muidu oli päris külm talviti, kui sisse ei lülitanud. Istmesoendused olid tõesti sul ja nüüd on mul, kahjuks ei taibanud tollal kõiki juhtmeid ja releesi küsida. Hetkel otsingi neid vajalike juhtmeid, et kõik lisad ka tööle saaks. Päris nõme oleks, kui oleks lisad olemas aga juhtmete tõttu ei saa neid kasutada RE: MB 260E 4matic, 1987, W124 - Harry - Harry - 26-05-2010 Ühesõnaga minu auto värvikood on siis "254 pine green (night green) metallic"? Ma ei saa aru, mis need nrid seal kõikjal ees on, kas siis on nii, et värvidel ehk "Paint" on värvikood ees ning teisel on lisavarustuse-kood? RE: MB 260 E 4matic, W124, -87 - Harry - Harry - 18-06-2010 Kuna ma ei ole pilte jõudnud teha, siis ei ole raatsinud midagi huvitavat kirjutada. Kuid siiski.. Vahepeal sai värvitud kogu armatuur ühte tooni, mis siis ilusti ülejäänud auto plastikuga kokku sobib. Tulemus tuli suhteliselt hea, va. väikesed ringikesed, millega teda vast kinni hoiti.. Ei tea, äkki tuleb vahaga välja. Kusjuures, väga muljetavaldav oli, et kõlarikatted saadi ka kõik ilusaks. Auto tiivad on endiselt värvimises, kuid munevad. Saatsin ühe A ja teise B tiiva, kuna lihtsalt aeg sai otsa ja polnud teist korraliku A'd kusagilt leida.. Õnneks oli teine B väga OK ehk istus nagu A. Sai siis Virtsus ära käidud, et metsikult juhtmeid koju tagasi tuua. Istmesoojendused, 4x el.aknad + comfort ja 2x el.peeglid welcome home! Istmesoojendused on juba testitud, lähevad soojaks, kuid aeglaselt, ma süüdistan selles akut ja bensiini vähesust. Comforti pole jõudnud veel testida. Nimelt on kõikide uuemate w124jade el.aknad läbi comforti ja comfort ei ole stand-alone süsteem seal vaid otseselt el.akendega ühendatud. Seega ma loodan, et saan bypassida, kuna ülejäänusi juhtmeid ma ei viitsi momendil ühendada. Mulle väga meeldib w124 just sellepärast, et kõiki lisasi on võimalik mugavalt vahetada. Kõikidel on omad pistikud ja juhtmed, seega ühenda lahti ja võta kogu värk välja. Mitte, et peaksid kusagilt mingeid jootmisi katki tegema ja hullult "hakkima", et süsteem kätte saada. Paar päeva tagasi sai maha kruvitud alarm. Alarmiks oli vana ja levinud Remostar, mis siis on tavaliselt kõige odavam alarm töökojas olnud. Eemaldamine käis suhteliselt ruttu. Jätsin alles immo relee, mida salalülitist kontrollida saab Lähiajal proovin armatuuri taguse heliisolatsiooniga üle teha ja mõned värvitööd veel teha. Siis peaks tasapisi hakkama sisustust kokku saama. Käigukasti kohapealt on selge plaan auto Rakverre viia R129ja juurde. Aga momendil on teada see, et autot ei saaks isegi testida ilma istmeteta. Peab vähemalt min. sisustusest tagasi saama ja siis treiler organiseerida. RE: MB 260 E 4matic, W124, -87 - Harry - RivoA - 19-06-2010 (y) supper projekt(hea algatus). Tahaks juba sisu kokkupanduna näha. Värv ka omamoodi vägev. RE: MB 260 E 4matic, W124, -87 - Harry - hannes_s - 19-06-2010 tõid virtsust 4xel. aknad, et siis kupee el. aknad sobivad ka sedaanile? RE: MB 260 E 4matic, W124, -87 - Harry - Harry - 19-06-2010 (19-06-2010, 03:50 PM)RivoA Kirjutas: (y) supper projekt(hea algatus). Tahaks juba sisu kokkupanduna näha. Värv ka omamoodi vägev. Ma tahaks ka Ootan ja ootan, aga kahjuks ei ole mõtet veel seda teha Värv on sees väga naljakas, mõneti oleks originaalne värv olnud lahedam. AGA, kuna enamik plastist sai uue värvikihi, siis pean tõdema, et uus värv on hea Värv sai siis võimalikult sarnane uue sisustuse värviga, aga läigib ja on veatu (kuna uus noh), seega on päris cool (Y) (19-06-2010, 05:01 PM)hannes_s Kirjutas: tõid virtsust 4xel. aknad, et siis kupee el. aknad sobivad ka sedaanile? Jeps. Tuli välja, et ilma comfortita neid ei saanudki. Paraku ma olen selle comforti kuhugi ära kaotanud, seega ei tea mis saab. Teoorias ei tohiks nii väga sedaanil ja kupeel vahet olla, kui ainult et sedaanil on teine juhtmete kinnitus jne.. See ei oma mulle mingit tähtsust, sest juhtmeid saab alati pikemaks teha ja kinnitused asendada. Probleem on hoopis selles, et comforti mul endal ei ole ja seal on metsikult juhtmeid, et ei tea mis hakkab mis olema ja kas ilma comforti 100% ühendamist, hakkavad nad tööle. RE: MB 260 E 4matic, W124, -87 - Harry - Harry - 26-06-2010 Täna sai siis peeglid korralikult ette võetud. Originaalis olid siis 1xel.peegel, aga tahtsin mõlemale poole. Seega sai soetatud kogu komplekt ühe kupee pealt. Tuleb välja, et kupee ja sedaani peeglid on veidikene erinevad. Nimelt on kupee kinnitus-kolmnurgad pikemad. Tegelikult pole nad isegi pikemad, vaid lihtsalt kumm peal pikem. Nende aluste peale õiget kummi paraku ei saa. Kuid lahenduse ehk leiab selles, kui monteerid lahti enda vanad kinnitused ja lihtsalt needid need kinnitused ümber. Vasakul el.peegel kupeelt ning paremal kangiga sedaanilt: Kõik osad saab kohe värvimisse saadetud. RE: MB 260 E 4matic, W124, -87 - Harry - hannes_s - 27-06-2010 luxust tuleb aina juurde. mulle ka meeldib kui igasugu nuppe on hästi palju, isegi kui neid üldiselt ei kasutagi RE: MB 260 E 4matic, W124, -87 - Harry - Harry - 27-06-2010 Täna arvutasin veidi ja sai kokku üle 18 000 krooni investeeritud autosse Kohe varsti hakkan igasuguseid releesi, pistikuid jne juhtmeid vedama. Mõtlesin, et panen toon kõikide andurite juhtmed alarmi jaoks juba ära, et pärast enam midagi kiskuma ei peaks. Samas sai ka loodud prototüüp lahendus uste aluste valgustite jaoks. Mõte siis selles, et kui ukse lahti teed, siis ainult selle ukse lamp põlema läheks, kuigi lülitisse mõeldud funktsioonid endiselt edasi töötaks. RE: MB 260 E 4matic, W124, -87 - Harry - Harry - 01-07-2010 20 000 krooni investeeritud nüüdseks Vana iluvõre oli saanud mingit hapet või midagi, igatahes kroom oli maha koorumas ja jäi mulje, et tegemist on B-iluvõrega. Sai uus ostetud. Uus latern, kuna vanal olid kinnitused läbi ja laternate-kojamehed. Pamperil on isegi pukseerimise-augu-kate olemas ja viga oli saanud ainult lisariba, mida saab alati eraldi osta RE: MB 260 E 4matic, W124, -87 - Harry - Harry - 07-07-2010 Otsapidi Jüris, algavad keretööd.. |