13-06-2012, 10:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2012, 10:46 AM ja muutjaks oli Priit.)
(13-06-2012, 09:16 PM)hannes_s Kirjutas: Ei tea täpselt milline see massaaž välja näeb, ent on olnud kogemus OM601-ega, mis käivitus igast paugust, läks väga hästi edasi, ent kohapeal oli tunda kuidas mootor õõtsub peal. Viga oli plunseri pealses pisikeses vedrus, mis oli pooleks. Kui vajadus plunseri tihendeid (o-rõngaid) vahetada, siis on ka kohe näha kas vedrud kõik terved. Turbomootoril see pumba osakond nii lage, et ilmselt saab igaüks hakkama.Pumba pealsed tihendid on vahetatud kohe alguses, kuna mõnesaja kilomeetriga hakkas vaikselt lekkima. Küsin Urmaselt üle (EDIT: vedrud olid korras), aga nagu õpetusest aru saan, ei saa katkine vedru märkamata jääda. Mootor jah tühikäigul õõtsub patjadel vasakule-paremale nagu veidi vindine meremees ja seetõttu ka autos pole tunda teravat vibra, vaid istumisalune masseerib. Kapoti alla vaadates on mootori õõtsumine hästi nähtav (tänu uutele patjadele).
o-rõnga vahetus õpetus http://dieselgiant.com/mercedes_injectio...ring_r.htm
NB! kes neid tihendeid ise vahetab, siis ülitähtis on hoida puhtust, sest muidu on risk väga suur lõpetada mõne pumba sektsiooni töö. Liivatera võib olla piisav. Nagu ka lisatud õpetusest näha, tuleks kasutada pingutamisel dünamomeetrilist võtit. St seda tööd tasub ise teha, kui tead täpselt mida teed ja omad õigeid töövahendeid (lisatud õpetus on hea).
Aga tänud idee eest. Põhjus võib olla vägagi lihtne ja odav parandada, iseasi kas selle üles leiab.