06-06-2012, 08:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2012, 08:41 PM ja muutjaks oli Priit.)
(06-06-2012, 08:13 PM)v6sa Kirjutas: Paha, et Võrumaa mehed nii odavalt üle nurga lasknud on. Teisest küljest - me olemegi siin parajad autopeded ja tegelikult ei ole vahet, kas käigukasti tala hoiab originaalpolt või paar niiti lühem asendus...5 poldiga polnud ükski ratas kinnitatud (2*4 ja 2*3). Osalt oli plekkvelgedel kasutatud valuvelje pikki polte. Ei tea, kuhu saksast tulnud poldid said, ei usu kohe mitte, et sealt täiskomplekti all polnud.
Rataste puudulik kinnitamine oli muidugi paha. Kas see rats oli tehtud vaid ühel rattal või leidus kokkuhoidu mitmel?
Tulles tagasi Sind vaevava mootori lonkamise juurde, siis ei tasu unustada, et me ajame suure tõenäosusega taga teistest veidi erineva pritsega silindrit. Üht kuuest heal juhul, pole ka välistatud mitme silindri häire vahelduvalt. Otsi siis seda hääle põhjust.
Pulgaga kuulamine ei anna välja?
Pihustitorude lõdvendamine "haamerdamise" ajal toodab küll palju pläga, kuid süüdlase saab nii kätte. Vaikuse tootev mutter on "vigases" silindris.
Peale pumbapaari võib olla süüdi ka surveklapp või selle vedru, pihustitoru või pragunenud eelpõlemiskamber. Põhjusi võib olla palju - iseasi, kas Sina viitsid selle välja selgitada... MB mootorid on ju "kolisenud" läbi aegade...
Tegelikult isegi mitte see müra pole niivõrd halb kui see, et teadmata, miks mootor "saeb" vasakule-paremale. Pihusti ilmselt seda ei põhjusta. Odavaim lahendus oleks see, kui selguks, et pump ikkagi veidi kulunud (ei jõua n 1 sektsioonis 135 toota), päästa võiks siis survete allatoomine näiteks 120 peale (millega muutub muidugi jälle süüde varasemaks ja halveneb pihustuskvaliteet). Enne olid surved 120 ja tagant tühikäigul vinet ei tulnud, nüüd tuleb. Samas minek, kütusekulu jne igati OK. Järgmisel nädalal ilmselt läheb katsetamiseks.
Ja ei taha ära sõnuda, aga positiivne see, et mootor puhas, kuiv ja tundub et ka õli ei söö. Kast vahetab hästi (sülitan nüüd kolm korda üle õla). Veermik vaikne, ei kisu. Eile sõitsin jälle nii 400 km mööda trassi ja väga mõnus oli. Selle auto juhtimine ei väsita absoluutselt. Kui stereo ei mängi, siis ainult väike tuulevihin ja taustal õrn madal urin. Arvestades, et tootmisaasta oli 21 a tagasi, väga viis.