06-06-2012, 08:13 PM
Paha, et Võrumaa mehed nii odavalt üle nurga lasknud on. Teisest küljest - me olemegi siin parajad autopeded ja tegelikult ei ole vahet, kas käigukasti tala hoiab originaalpolt või paar niiti lühem asendus...
Rataste puudulik kinnitamine oli muidugi paha. Kas see rats oli tehtud vaid ühel rattal või leidus kokkuhoidu mitmel?
Tulles tagasi Sind vaevava mootori lonkamise juurde, siis ei tasu unustada, et me ajame suure tõenäosusega taga teistest veidi erineva pritsega silindrit. Üht kuuest heal juhul, pole ka välistatud mitme silindri häire vahelduvalt. Otsi siis seda hääle põhjust.
Pulgaga kuulamine ei anna välja?
Pihustitorude lõdvendamine "haamerdamise" ajal toodab küll palju pläga, kuid süüdlase saab nii kätte. Vaikuse tootev mutter on "vigases" silindris.
Peale pumbapaari võib olla süüdi ka surveklapp või selle vedru, pihustitoru või pragunenud eelpõlemiskamber. Põhjusi võib olla palju - iseasi, kas Sina viitsid selle välja selgitada... MB mootorid on ju "kolisenud" läbi aegade...
Rataste puudulik kinnitamine oli muidugi paha. Kas see rats oli tehtud vaid ühel rattal või leidus kokkuhoidu mitmel?
Tulles tagasi Sind vaevava mootori lonkamise juurde, siis ei tasu unustada, et me ajame suure tõenäosusega taga teistest veidi erineva pritsega silindrit. Üht kuuest heal juhul, pole ka välistatud mitme silindri häire vahelduvalt. Otsi siis seda hääle põhjust.
Pulgaga kuulamine ei anna välja?
Pihustitorude lõdvendamine "haamerdamise" ajal toodab küll palju pläga, kuid süüdlase saab nii kätte. Vaikuse tootev mutter on "vigases" silindris.
Peale pumbapaari võib olla süüdi ka surveklapp või selle vedru, pihustitoru või pragunenud eelpõlemiskamber. Põhjusi võib olla palju - iseasi, kas Sina viitsid selle välja selgitada... MB mootorid on ju "kolisenud" läbi aegade...