06-06-2012, 06:28 PM
Posti idee - iga kingsepp jäägu oma liistude juurde!
Kuigi arvan endiselt, et minu auto on oma aasta kohta väga hästi säilinud, siis tänasega olen lõplikult veendunud, et Võrumaa mehed on osutunud kahjuks järjekordseteks Lego-meistriteks. Ja Lego-haigus võib puudutada ka seda autot, mis tänaseks müüdud. Palju siin Janno enda ja palju kellegi teise abilise käsi mängus on, pole mulle teada.
Tulles tagasi esimese Märjamaa käigu juurde, siis ei saanud seekord foorumisse kirja, et tekkis väike kahtlus, kas autol peal originaalmootor ja ennäe imet - VIN-kood näitaski, et peal väheke uuem mootor. Läbisõitu pakkus Urmas keti järgi 400000 +/-. Müüja kinnitas, et orig mootor oli kuuma saanud ja läks vahetusse.
See selleks, aga Eesti meistrimeeste töö jätab paljus mulje, mida pakkusid ilukilbi alt välja ilmunud vaid 3 kinnituspolti velje kohta. MB inseneridel on üldiselt iga asjaga mingi mõte olnud, millest Lego-mehed ei saa aru ega hakka kunagi aru saama ja seetõttu oleks neil mõistlik autode pedereerimise asemel osta mänguasjapoest omale Lego ja seda ehitadagi.
Ei ostja rahakoti, ega ausa MB vastu pole aus soss-seppade tegutsemine, mis paraku teeb auto kordategemise oluliselt kulukamaks ja pea võimatu on hiljem eristada, mis tehtud korralikult ja mis mitte (e mis tuleb üle teha).
Mõned näited:
-Kui mootor vahetada, siis võiks ka kõik juhtmed, torud jms kinnitada nii, nagu need enne lahtivõtmist olid.
-Kui sumpa kinnitustala alt ära kruvida, siis võiks selle ka tagasi panna, mitte ära visata. Kui sumpa torusid keevitada, siis võiks arvestada, et ka kandurid pärast igal pool trippideni ulataksid.
-Sumpa kinnitustala poltidega ei pea kinnitama käigukasti tala. Käigukasti talale võiks panna tagasi siiski need poldid, mis lahti võttes sinna kuulusid.
-Kui kardaan lahti võtta, siis tuleks see ka tehase märkide järgi pärast nuutidesse panna.
-Serpentiinrihma amorti, samuti n kulunud stabikapukse ei remondita pleki lisamisega kummi ja metalli vahele.
-Murdunud esivedrude puhul ei lahenda ühtegi probleemi toore jõuga võimalikult paksude patjade vaheletoppimine. jne jne
Selline soperdamine ei võimalda minu arvates ka müügihinda madalamal hoida. Korralik töö ei ole iseenesest kallim kui taoline "leiutamine".
Kuigi arvan endiselt, et minu auto on oma aasta kohta väga hästi säilinud, siis tänasega olen lõplikult veendunud, et Võrumaa mehed on osutunud kahjuks järjekordseteks Lego-meistriteks. Ja Lego-haigus võib puudutada ka seda autot, mis tänaseks müüdud. Palju siin Janno enda ja palju kellegi teise abilise käsi mängus on, pole mulle teada.
Tulles tagasi esimese Märjamaa käigu juurde, siis ei saanud seekord foorumisse kirja, et tekkis väike kahtlus, kas autol peal originaalmootor ja ennäe imet - VIN-kood näitaski, et peal väheke uuem mootor. Läbisõitu pakkus Urmas keti järgi 400000 +/-. Müüja kinnitas, et orig mootor oli kuuma saanud ja läks vahetusse.
See selleks, aga Eesti meistrimeeste töö jätab paljus mulje, mida pakkusid ilukilbi alt välja ilmunud vaid 3 kinnituspolti velje kohta. MB inseneridel on üldiselt iga asjaga mingi mõte olnud, millest Lego-mehed ei saa aru ega hakka kunagi aru saama ja seetõttu oleks neil mõistlik autode pedereerimise asemel osta mänguasjapoest omale Lego ja seda ehitadagi.
Ei ostja rahakoti, ega ausa MB vastu pole aus soss-seppade tegutsemine, mis paraku teeb auto kordategemise oluliselt kulukamaks ja pea võimatu on hiljem eristada, mis tehtud korralikult ja mis mitte (e mis tuleb üle teha).
Mõned näited:
-Kui mootor vahetada, siis võiks ka kõik juhtmed, torud jms kinnitada nii, nagu need enne lahtivõtmist olid.
-Kui sumpa kinnitustala alt ära kruvida, siis võiks selle ka tagasi panna, mitte ära visata. Kui sumpa torusid keevitada, siis võiks arvestada, et ka kandurid pärast igal pool trippideni ulataksid.
-Sumpa kinnitustala poltidega ei pea kinnitama käigukasti tala. Käigukasti talale võiks panna tagasi siiski need poldid, mis lahti võttes sinna kuulusid.
-Kui kardaan lahti võtta, siis tuleks see ka tehase märkide järgi pärast nuutidesse panna.
-Serpentiinrihma amorti, samuti n kulunud stabikapukse ei remondita pleki lisamisega kummi ja metalli vahele.
-Murdunud esivedrude puhul ei lahenda ühtegi probleemi toore jõuga võimalikult paksude patjade vaheletoppimine. jne jne
Selline soperdamine ei võimalda minu arvates ka müügihinda madalamal hoida. Korralik töö ei ole iseenesest kallim kui taoline "leiutamine".