06-06-2012, 08:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2012, 09:32 AM ja muutjaks oli Priit.)
(05-06-2012, 03:54 PM)hannes_s Kirjutas:(21-05-2012, 09:04 PM)Priit Kirjutas: Edit: ja pole välistatud, et mingi aeg tuleb surveid ikkagi uuesti allapoole tuua, sest mitte kõige paremat käimist külmalt tühikäigul võib põhjustada palju asju, sh kõrgsurvepump, aga lonkamist saab põhjustada samuti mõni klapp jne St tundub, et MB diislite puhul on mõttekas otsida kohe võimalikult ideaalset.Mida Põlluste ise arvas kõige tõenaolisemaks veaks et vahele jätab, lagiseb?
Olen ka ise OM601, 602, 603 mootoritega kokku puutunud, mis külmalt paar lööki vahele jätavad (ei ole küünalde probleem), pihustiotsade vahetus on mõnevõrra viga parandanud, õelda et just üheselt pihustiotstest tingitud ei julgeks. Täna plaan igatahes karla diislist läbi käia ja uurida mis pumba stend maksab (koos arvatavate kuluosade vahetusega), eks siis mõtlen edasi kas proovib või ei. Kui selgub et ilmselt "mingi kallis osa naguinii õhtal" siis ilmselt ei hakka raha investeerima ja kannatane need 2-4 vahele jäänud töötakti ära.
Urmas Põlluste juurde uuesti alles lähen. Praegu on nii, et käivitades vaikus, siis umbes minuti jooksul tuleb metalne "haamer" sisse ja kui mootor täiesti töösoe, siis jälle vaikne, aga mootor "ujub" peal (mitte ei värise).
Mis puudutab Karlat, siis mõni aasta tagasi sai kuskil Peterburi tee alguses diislikeskuses (Silberi oma?) mu onu pumba stendi tehtud Karlast oluliselt parema hinnaga, kuigi Karlas oli tunnihinne madalam.
Eile siis selgus, et kuigi kütusepaagi taseme anduri tuli töötab, siis andur ikkagi ei tööta. Peale 20 l paaki valamist oli ette kerinud juba 400+km ja asi tundus väga kahtlane, aga sõitsin veel "ussi" ja vaatasin, et lõpuks peaks ju tuli põlema hakkama, aga ei hakanudki. (Väga) hea pool oli asja juures see, et auto suri hetkel, kui oma onu õue sisse keerasin. Läks ikka tükk tegemist, et elu sisse saada (filter maha ja kütust täis ja siis käiamist jne) Pagassis oli kanistriga ca 4 liitrit varu, aga sellest oli vähe abi, sest paagist tuli ikka kütus õhuga pooleks. Ega siis midagi, sai teise autoga veel kanistriga tanklas käidud, enne kui sõit sai rõõmsalt jätkuda. Üks sai selgeks - seier on üsna täpne ja maanteekulu mitte üle 7 liitri (liikluseeskirju järgides).
Küsimus - kuidas sellele andurile ligi saab, kus see asub (kas selleks on paak jälle tühjaks vaja teha?), kas selle kohta on siin foorumis teemat ka olemas?