05-06-2012, 03:54 PM
(21-05-2012, 09:04 PM)Priit Kirjutas: Edit: ja pole välistatud, et mingi aeg tuleb surveid ikkagi uuesti allapoole tuua, sest mitte kõige paremat käimist külmalt tühikäigul võib põhjustada palju asju, sh kõrgsurvepump, aga lonkamist saab põhjustada samuti mõni klapp jne St tundub, et MB diislite puhul on mõttekas otsida kohe võimalikult ideaalset.Mida Põlluste ise arvas kõige tõenaolisemaks veaks et vahele jätab, lagiseb?
Olen ka ise OM601, 602, 603 mootoritega kokku puutunud, mis külmalt paar lööki vahele jätavad (ei ole küünalde probleem), pihustiotsade vahetus on mõnevõrra viga parandanud, õelda et just üheselt pihustiotstest tingitud ei julgeks. Täna plaan igatahes karla diislist läbi käia ja uurida mis pumba stend maksab (koos arvatavate kuluosade vahetusega), eks siis mõtlen edasi kas proovib või ei. Kui selgub et ilmselt "mingi kallis osa naguinii õhtal" siis ilmselt ei hakka raha investeerima ja kannatane need 2-4 vahele jäänud töötakti ära.