19-05-2012, 07:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2012, 08:08 PM ja muutjaks oli Priit.)
Praegu siis nii, et külmalt täielik traktor, aga soojalt juba üsna vaikne. Eile otsustas paar korda külmalt puterdada ja välja surra ning käima minnes ajas sumpast vine välja. Ei saanudki aru, milles teema (kütus Statoili oma ja kätte saamisega probleemi polnud), peale korralikku tallamist võttis uuesti mõistuse pähe.
Täna tegin väikse koristuspäeva ning kinnitasin jätkuvalt detaile, mis varasemad "meistrimehed" lahti jätnud. Tänu Taavile on nüüd ka paremal esitulel kaas taga. Peale pesu selgus, et tuli seest kahtlaselt niiske - tuleklaas oli ülevalt liimist lahti. Panin uuesti silikooniga kinni. Ps võrreldes mustaga on heledat autot lausa rõõm pesta.
Praegu nuputan, kas tagasilda lasta Silberis ikkagi originaalõli sisse panna. Praegune BP LimSlip 90 on kindlasti hea õli, kuid MB tehaseõlid kasutavad avalikustamata lisandeid (difri osas MB approved products nimekirjad ei näita analooge, vaid ainult tehasekoodiga õlisid). Point selles, et ei tahaks mõnekümne tuhande pärast ulgumist kuulda.
Mõned värsked pildid.
Täna tegin väikse koristuspäeva ning kinnitasin jätkuvalt detaile, mis varasemad "meistrimehed" lahti jätnud. Tänu Taavile on nüüd ka paremal esitulel kaas taga. Peale pesu selgus, et tuli seest kahtlaselt niiske - tuleklaas oli ülevalt liimist lahti. Panin uuesti silikooniga kinni. Ps võrreldes mustaga on heledat autot lausa rõõm pesta.
Praegu nuputan, kas tagasilda lasta Silberis ikkagi originaalõli sisse panna. Praegune BP LimSlip 90 on kindlasti hea õli, kuid MB tehaseõlid kasutavad avalikustamata lisandeid (difri osas MB approved products nimekirjad ei näita analooge, vaid ainult tehasekoodiga õlisid). Point selles, et ei tahaks mõnekümne tuhande pärast ulgumist kuulda.
Mõned värsked pildid.