13-05-2012, 05:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2012, 05:53 PM ja muutjaks oli Priit.)
See mitte nii kvaliteetne B-osa oli Lemfröder.
Ps Kes LMI-d maale toob?
Kuidas neid lõtke ilma lahti võtmata kontrollite?
OT
Kuna Mersusse raha matmisest sai kopp ette, leidsin Poolast auto, mis soodne ja moodne
/OT
Ps Kes LMI-d maale toob?
(10-05-2012, 08:26 AM)stihl Kirjutas:(03-05-2012, 09:33 PM)Priit Kirjutas: Kes välja mõtleb, kuidas rooste sisse sai (auto ühte ratast pidi uppunud?),
Mitte uppunud, vaid kasutatud on mitte nii kvaliteetset B varuosa.
Originaalsharniir, teatavasti LMI oma, välja näeb selline:
(metallosal galvaaniline kate, musta värvi kumm + sinised rõngad)
...on mingil põhjusel saba andnud ning asendatud mingi muu tootja tootega. (galvaanika puudub, kumm vale jne)
Kuidas neid lõtke ilma lahti võtmata kontrollite?
(10-05-2012, 06:03 PM)hannes_s Kirjutas: OT sarniir:
Igatahes kui originaal kestab ~2-400kkm mille järel tekib olematu lõtk või krigisemine, siis vanamehe masinal b-osa kestis 2 aastat ja umbes 50kkm mille tagajärjel 4mm lõtk.
Kusjuures mõlemad originaal sarniirid hakkasid krigisema küllaltki samal ajal (~2000km oli vahe), siis esimene saigi asendatud b- osaga ning teisele süstisin õli sisse et enam ei krigiseks. Saigi nagu meelega tehtud katsetus et palju see õli süstimine aitab. Selleks ajaks kui b-osa oli jälle õhtal oli teisel poolel (originaalil, millel õli sisse süstitud) lõtk ~2mm. Muide b-osa oli juhipoolne, mis üldjuhul väiksemal koormusel töötab.
lemförder varuosa sai kasutatud....
OT
Kuna Mersusse raha matmisest sai kopp ette, leidsin Poolast auto, mis soodne ja moodne
/OT