10-05-2012, 06:03 PM
OT sarniir:
Igatahes kui originaal kestab ~2-400kkm mille järel tekib olematu lõtk või krigisemine, siis vanamehe masinal b-osa kestis 2 aastat ja umbes 50kkm mille tagajärjel 4mm lõtk.
Kusjuures mõlemad originaal sarniirid hakkasid krigisema küllaltki samal ajal (~2000km oli vahe), siis esimene saigi asendatud b- osaga ning teisele süstisin õli sisse et enam ei krigiseks. Saigi nagu meelega tehtud katsetus et palju see õli süstimine aitab. Selleks ajaks kui b-osa oli jälle õhtal oli teisel poolel (originaalil, millel õli sisse süstitud) lõtk ~2mm. Muide b-osa oli juhipoolne, mis üldjuhul väiksemal koormusel töötab.
lemförder varuosa sai kasutatud....
Igatahes kui originaal kestab ~2-400kkm mille järel tekib olematu lõtk või krigisemine, siis vanamehe masinal b-osa kestis 2 aastat ja umbes 50kkm mille tagajärjel 4mm lõtk.
Kusjuures mõlemad originaal sarniirid hakkasid krigisema küllaltki samal ajal (~2000km oli vahe), siis esimene saigi asendatud b- osaga ning teisele süstisin õli sisse et enam ei krigiseks. Saigi nagu meelega tehtud katsetus et palju see õli süstimine aitab. Selleks ajaks kui b-osa oli jälle õhtal oli teisel poolel (originaalil, millel õli sisse süstitud) lõtk ~2mm. Muide b-osa oli juhipoolne, mis üldjuhul väiksemal koormusel töötab.
lemförder varuosa sai kasutatud....