30-04-2012, 03:55 PM
Sai nüüd üle pika aja veidi puhkust võetud ning selle aja jooksul ka palju autoga tegeleda. Tehtud sai mootoriõli ja filtri vahetus (seekord ise - ilma umbkeelsete töömeesteta ). Samas on ka autol üks tagumine piduriklots lahti. Seal nimelt see metallrist, mis suppordi küljes piduriklotse pinges hoiab, oli väga väsinud ning katki. Kuid... minust veel hetkel see klots endiselt kolisema jäi. Kui ikka aastaid pole keegi supporteid näppinud, siis tihvte välja saada oli täiesti võimatu. Samas klotsi on ja tundub, et mitte ammu on neid vahetatud.. kuidas kurat need tihvtid nii kinni roostetanud on ..
Siis kiskusin lahti mõlema esimese ukse polstri:
Sain aimu, et kõrvalistuja ukse all olev "lombivalgusti" on sinna ikka mõeldud, kuid asendatud mingi suvalise plastjunniga. Juhtmed lahtiselt ukses ning tule enda korpust pole mitte kusagil.
Kuna seda tulekorpust kohe võtta ei olnud, jäi see sinnapaika.
Kõrvalistuja ukse kile oli lihtsalt hunnikus ukse sees. Selle panin ilusti peale aknasüsteemide määrimist ja uksepiiraja vahetamist omale kohale tagasi. Uksepiirajast nii palju, et hoiatuseks kõigile kupeede omanikele: see kupee kuradi uks on no nii lahmakas, et mu elukaaslane ei suutnud vähe tuulisema ilmaga ust kinni tõmmata autosse istudes. Tagajärjeks see, et uks libises tal käest ja lendas tuule kiuste täie hooga lahti, mis lõhkuski piiraja. Tänasin jumalat, et plekid sirged ja midagi hullemat ei juhtunud.
Lisaks toppisin igasse võimalikku nurka ja äärde uksepolstri ja uksepleki vahele kahepoolset teipi, et vähendada uksepolstrite kolisemist ja nagisemist. Hinne 5+ peale kokku ladumist. Nüüd sulguvad uksed nagu korraliku Euroopa auto uksed. Ennist jättis natuke sellist Zili ukse kinni löömise muljet, kus peale ukse kinni lükkamist enamus asju kolisesid-kilisesid.
Juhipoolsel uksel enam kilet polnud mitte kusagil. Kuid sai sealgi aknasüsteeme määritud ning jällegi teipi kasutatud. Samuti jäid kõik kõrvalhelid peale ukse sulgemist ära.
Ka sõites on nüüd auto märksa vaiksem. Meie kuumaastikul sõites hakkas ikka tihtipeale häirima uksepolstrite nagin ja kolin ja igasugu muu hõõrdumine. Nüüd korras.
Lisaks soetasin veel uue salongi tagasivaatepeegli, sest eelmine omanik ilmselt arvas, et see nuppu, millest peegli nurka pimestamise korral muuta saab, enam vaja ei ole. Noh, lihtsalt ära murtud. EI saa aru inimestest, kes niimoodi oma autoga käituvad-elavad.
Kõrvalistuja peegel ei töödanud - klaas oli lahti, mootor undas tühja. Sai lahti kistud ja probleem lahendatud. Nüüd saab ikka keskkonsoolist seda ilusasti reguleerida.
Laupäeval võtsin veel ette ühe suurema sisepesu päeva, mille jooksul pesin nii salongi kui ka pagasiruumi vaibapesemismasinaga puhtaks. Uskumatu p*sk on ikka vaipadesse tekkinud. Naha käisin samuti hooldusvahendiga üle - sai jälle veidi parem.
Mõned klõpsud ka:
Vabandan kvaliteedi pärast ning, et auto ka must on. Õhtul sai sõidetud läbi Rakvere "ise-auto-pesemis-jaamast", kus kahe euroga saab 4 erinevat taset ise survekaga oma autole kanda (mustuse lahustus, loputus, kuumvaha ja mingi asi veel). Selliseid võiks kõvasti rohkem Eestis olla. Infot selle kohta veel siin: http://www.virumaateataja.ee/307633/rakv...utopesula/ (Ei tee reklaami, absoluutselt mitte. Pigem lihtsalt võib olla mõni inimene ei tea, et ka sellised võimalused on siinmail olemas.)
Ja üks klõps, kui käisime Haapsalus hooaega avamas:
Pürime aga edasi, parema eesmärgi saavutamiseks!
Siis kiskusin lahti mõlema esimese ukse polstri:
Sain aimu, et kõrvalistuja ukse all olev "lombivalgusti" on sinna ikka mõeldud, kuid asendatud mingi suvalise plastjunniga. Juhtmed lahtiselt ukses ning tule enda korpust pole mitte kusagil.
Kuna seda tulekorpust kohe võtta ei olnud, jäi see sinnapaika.
Kõrvalistuja ukse kile oli lihtsalt hunnikus ukse sees. Selle panin ilusti peale aknasüsteemide määrimist ja uksepiiraja vahetamist omale kohale tagasi. Uksepiirajast nii palju, et hoiatuseks kõigile kupeede omanikele: see kupee kuradi uks on no nii lahmakas, et mu elukaaslane ei suutnud vähe tuulisema ilmaga ust kinni tõmmata autosse istudes. Tagajärjeks see, et uks libises tal käest ja lendas tuule kiuste täie hooga lahti, mis lõhkuski piiraja. Tänasin jumalat, et plekid sirged ja midagi hullemat ei juhtunud.
Lisaks toppisin igasse võimalikku nurka ja äärde uksepolstri ja uksepleki vahele kahepoolset teipi, et vähendada uksepolstrite kolisemist ja nagisemist. Hinne 5+ peale kokku ladumist. Nüüd sulguvad uksed nagu korraliku Euroopa auto uksed. Ennist jättis natuke sellist Zili ukse kinni löömise muljet, kus peale ukse kinni lükkamist enamus asju kolisesid-kilisesid.
Juhipoolsel uksel enam kilet polnud mitte kusagil. Kuid sai sealgi aknasüsteeme määritud ning jällegi teipi kasutatud. Samuti jäid kõik kõrvalhelid peale ukse sulgemist ära.
Ka sõites on nüüd auto märksa vaiksem. Meie kuumaastikul sõites hakkas ikka tihtipeale häirima uksepolstrite nagin ja kolin ja igasugu muu hõõrdumine. Nüüd korras.
Lisaks soetasin veel uue salongi tagasivaatepeegli, sest eelmine omanik ilmselt arvas, et see nuppu, millest peegli nurka pimestamise korral muuta saab, enam vaja ei ole. Noh, lihtsalt ära murtud. EI saa aru inimestest, kes niimoodi oma autoga käituvad-elavad.
Kõrvalistuja peegel ei töödanud - klaas oli lahti, mootor undas tühja. Sai lahti kistud ja probleem lahendatud. Nüüd saab ikka keskkonsoolist seda ilusasti reguleerida.
Laupäeval võtsin veel ette ühe suurema sisepesu päeva, mille jooksul pesin nii salongi kui ka pagasiruumi vaibapesemismasinaga puhtaks. Uskumatu p*sk on ikka vaipadesse tekkinud. Naha käisin samuti hooldusvahendiga üle - sai jälle veidi parem.
Mõned klõpsud ka:
Vabandan kvaliteedi pärast ning, et auto ka must on. Õhtul sai sõidetud läbi Rakvere "ise-auto-pesemis-jaamast", kus kahe euroga saab 4 erinevat taset ise survekaga oma autole kanda (mustuse lahustus, loputus, kuumvaha ja mingi asi veel). Selliseid võiks kõvasti rohkem Eestis olla. Infot selle kohta veel siin: http://www.virumaateataja.ee/307633/rakv...utopesula/ (Ei tee reklaami, absoluutselt mitte. Pigem lihtsalt võib olla mõni inimene ei tea, et ka sellised võimalused on siinmail olemas.)
Ja üks klõps, kui käisime Haapsalus hooaega avamas:
Pürime aga edasi, parema eesmärgi saavutamiseks!
E55 AMG