13-04-2012, 06:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2012, 06:11 PM ja muutjaks oli Priit.)
Vahepeal tehtud ja lähiaja plaanid.
-Mootori pesuõli + õlivahetus. Tehtud! 09.04.12
-Jahutusvedeliku vahetus. Tehtud! 09.04.12
-Sildade kontroll igasuguste pukside jms osas Üle vaadatud 09.04.12. Stabika otsapuksid ja šarniirid (profülaktika mõttes) lähevad varsti vahetusse.
-Suverehvid alla. Tehtud! 09.04.12
-Tagakoobaste keevitus. Tehtud Vana-Vigala TTK töökojas. 13.04.12
-Täielik roostekaitse Krown-is Aeg 18.04.12
-Mootor saab lähiajal suurema hoolduse, jupid tellimisel. Vahetusse lähevad hüdrotõukurid (Hanzuke pole viitsinud korralikult õli vahetada), kett (MB väidetavalt näeb ette keti vahetuse 250000 juures) ja pinguti, veepump, vaakuumpumba kontroll, lamerihm ja selle pingutusega seotud jupid, kütusefiltrid, kõrgsurvepumba pihustitorude juures tihendite vahetus (mõnesaja kilomeetriga on tekkinud leke). Mootor tuleb käima saada nagu Šveitsi kell.
-Mootori pesuõli + õlivahetus. Tehtud! 09.04.12
-Jahutusvedeliku vahetus. Tehtud! 09.04.12
-Sildade kontroll igasuguste pukside jms osas Üle vaadatud 09.04.12. Stabika otsapuksid ja šarniirid (profülaktika mõttes) lähevad varsti vahetusse.
-Suverehvid alla. Tehtud! 09.04.12
-Tagakoobaste keevitus. Tehtud Vana-Vigala TTK töökojas. 13.04.12
-Täielik roostekaitse Krown-is Aeg 18.04.12
-Mootor saab lähiajal suurema hoolduse, jupid tellimisel. Vahetusse lähevad hüdrotõukurid (Hanzuke pole viitsinud korralikult õli vahetada), kett (MB väidetavalt näeb ette keti vahetuse 250000 juures) ja pinguti, veepump, vaakuumpumba kontroll, lamerihm ja selle pingutusega seotud jupid, kütusefiltrid, kõrgsurvepumba pihustitorude juures tihendite vahetus (mõnesaja kilomeetriga on tekkinud leke). Mootor tuleb käima saada nagu Šveitsi kell.