23-03-2012, 11:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2012, 11:51 AM ja muutjaks oli Lahekas.)
Vahepeal siis autol vahetatud kõik väsinud esisilla osad ja esimesed rattalaagrid. Pagassis ootavad veel vahetust tagasilla suured puksid.
Üks hommik tööle sõites tabas mind Tallinnas Tondi tänaval hea üllatus, kui esimesena lõpetas töö salongivent, seejärel raadio ning lõpuks suunatuled. Järgmine element, mis töö lõpetas..... oli mootor. Kõik. Mitte piuksugi elektrit enam. Selge, auto tee äärde ja taksoga edasi tööle. Päevapeale läksin andsin teise autoga täkku ning mootor käivitus koheselt. Kuid laadimine puudus. Elektrit jagus nii palju, et sõita remonti. Töökoja ukse taga aga auto ka kustus. Tuli sisse lükata. Seal kisuti maha genekas, tehti korda, ning auto jälle nagu uus. Oleksin soovinud ka teada, mis vahetati, kuid autole järgi minnes oli ainukeseks inimeseks töökojaks TAASKORD naaberrahvuse esindaja, kes mõikas eesti keelt ainult nii palju, et öelda "kjuuskjummend vjiis evro" . Ah las jääda. Lõin käega ja tulin tulema. Vähemalt nägin, et genekas oli maha võetud, lahti tehtud ja uued juhtmed värgid ka külge pandud. Ühesõnaga peaks tibens tobens olema.
Samuti sai tänu uuele lambdale läbi ka mootori kinnipoomise probleem. Kui enne hakkas 4000 rpm peal pooma ning nõksutama, siis nüüd lendavad seierid selili ning nägu naerule. Minek hoopis teisest klassist. Püss on püss, koguaeg laetud ning alati valmis kõrvasid kukla taga kohtuma panna.
Samuti läbis auto korraliku pesukuuri ning üritasin natukene ka seest koristada. Kuid suurem sisekoristus tuleb vabadel päevadel.
Kuid on ka põhjust lähiajal uuesti Hannest külastada. Nimelt kui mootor on soojaks sõidetud, siis näiteks valgusfoori taga seistes, jalg piduril, hakkab vahepeal natukene mootor vahele jätma. Teeb nõksu, paar sekundit jälle korras... nõks, jälle korras. Kui käik N peale panna, ei jäta vahele. Samuti ei tee ta seda ka iga kord, kuid enamasti küll. Samas sellist viga ka raske tuvastada..
Nüüd aprillis loodetavasti uued suverehvid alla ning veel mõned nipet näpet tööd (vahelejätmine, juhipoolne tagumine aken tööle, esimene pamper mustaks värvida, gaasiseade maha) ning võib suvele julgelt vastu astuda!
Üks hommik tööle sõites tabas mind Tallinnas Tondi tänaval hea üllatus, kui esimesena lõpetas töö salongivent, seejärel raadio ning lõpuks suunatuled. Järgmine element, mis töö lõpetas..... oli mootor. Kõik. Mitte piuksugi elektrit enam. Selge, auto tee äärde ja taksoga edasi tööle. Päevapeale läksin andsin teise autoga täkku ning mootor käivitus koheselt. Kuid laadimine puudus. Elektrit jagus nii palju, et sõita remonti. Töökoja ukse taga aga auto ka kustus. Tuli sisse lükata. Seal kisuti maha genekas, tehti korda, ning auto jälle nagu uus. Oleksin soovinud ka teada, mis vahetati, kuid autole järgi minnes oli ainukeseks inimeseks töökojaks TAASKORD naaberrahvuse esindaja, kes mõikas eesti keelt ainult nii palju, et öelda "kjuuskjummend vjiis evro" . Ah las jääda. Lõin käega ja tulin tulema. Vähemalt nägin, et genekas oli maha võetud, lahti tehtud ja uued juhtmed värgid ka külge pandud. Ühesõnaga peaks tibens tobens olema.
Samuti sai tänu uuele lambdale läbi ka mootori kinnipoomise probleem. Kui enne hakkas 4000 rpm peal pooma ning nõksutama, siis nüüd lendavad seierid selili ning nägu naerule. Minek hoopis teisest klassist. Püss on püss, koguaeg laetud ning alati valmis kõrvasid kukla taga kohtuma panna.
Samuti läbis auto korraliku pesukuuri ning üritasin natukene ka seest koristada. Kuid suurem sisekoristus tuleb vabadel päevadel.
Kuid on ka põhjust lähiajal uuesti Hannest külastada. Nimelt kui mootor on soojaks sõidetud, siis näiteks valgusfoori taga seistes, jalg piduril, hakkab vahepeal natukene mootor vahele jätma. Teeb nõksu, paar sekundit jälle korras... nõks, jälle korras. Kui käik N peale panna, ei jäta vahele. Samuti ei tee ta seda ka iga kord, kuid enamasti küll. Samas sellist viga ka raske tuvastada..
Nüüd aprillis loodetavasti uued suverehvid alla ning veel mõned nipet näpet tööd (vahelejätmine, juhipoolne tagumine aken tööle, esimene pamper mustaks värvida, gaasiseade maha) ning võib suvele julgelt vastu astuda!
E55 AMG