16-10-2006, 05:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2010, 09:13 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kuna auto omanikust huviline ei soostunud teemat tegema, siis 0,5 Mkm verstaposti ületamise puhul teen seda mina.
Kõigepealt siis niiöelda ametlik info sõbraliku naaberriigi veebilehelt:
VIN WDB1241851F035982
Model 250 TD
Chassis 1241851F035982
Engine 602912 12 009766
Transmission 722414 12 461654
Order 0 7 553 20902
Approx. year 1987
Lights HELLA
Cab 01550
Dealer Netherlands (553)
Interior leather blue (272)
Paint
147 arctic white (T) (с 01.01.1985 по 31.12.1993)
Options
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
404 orthopaedic front seat backrest (multiple contour backrest in model 140), left (с 01.04.1970 по 31.12.1995)
420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
532 automatic antenna without radio set (с 01.01.1963)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
580 air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982)
593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
Ühesõnaga - tavaline "taksomersu", nagu neid on lademes. Aga mida Sa ikka asendusautost tahad. Auto on siis meie pere ühises (loe: enamasti minu) kasutuses.
Ostetud sai tegelikult juba mais, aga senini on teema tegemine veninud - pole nagu põhjust olnud. Nüüd siis on...
Läbisõit on teadmata. Laupäeva õhtul keeras Kanama viadukti all usumõõdik ette uue numbri: 500 000. Tõenäoliselt puuduvad sealt vahepealsed 2-300 000 km... Aga ega ma neid taga nutagi, küll neid juurde tuleb. Praegugi on viie kuuga tekkinud arusaamatul kombel juba 18 000+ km.
Eelmine omanik väitis, et tegemist olevat Saksa ehitusfirma lõhkamisteenistuse masinaga. Krt seda teab, kuid mõningad segase otstarbega juhtmed-augud-tulukesed-vidinad on selles masinas küll. Ja 2x3 kaitsmepesa, suhteliselt viisakalt paigutatud. Vähemalt oli maki jaoks hea toidet võtta:biggergrin:
Auto on täpselt sellises seisus, kui hind ja välimus seda oodata lasid. Leidub nii roostet kui tehnilisi apse. Kaasa arvatud kahevõtmesüsteem :pissed2: Loomulikult ootavad oma järge need tavalised: tagasilla liigendid ja rooste, kõige hullem on esimene parem tungiava, kust karp ära mädanenud on. Ja loomulikult nöögib soojenduse trükiplaat ja ei tööta kliima...
Plaanid
Ega erilisi plaane selle autoga pole. Hoida tehniliselt korras ja sõita, kuniks oma projekt ükskord taas autoks muutub.
Lähiaja eesmärgiks on uue summuti installeerimine ja nende velgede vahetamine originaali 15-auguliste vastu. Et võib oma üleliigseid siis pakkuma hakata
Mõned pildid ka:
Kõigepealt siis niiöelda ametlik info sõbraliku naaberriigi veebilehelt:
VIN WDB1241851F035982
Model 250 TD
Chassis 1241851F035982
Engine 602912 12 009766
Transmission 722414 12 461654
Order 0 7 553 20902
Approx. year 1987
Lights HELLA
Cab 01550
Dealer Netherlands (553)
Interior leather blue (272)
Paint
147 arctic white (T) (с 01.01.1985 по 31.12.1993)
Options
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
404 orthopaedic front seat backrest (multiple contour backrest in model 140), left (с 01.04.1970 по 31.12.1995)
420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
532 automatic antenna without radio set (с 01.01.1963)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
580 air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982)
593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
Ühesõnaga - tavaline "taksomersu", nagu neid on lademes. Aga mida Sa ikka asendusautost tahad. Auto on siis meie pere ühises (loe: enamasti minu) kasutuses.
Ostetud sai tegelikult juba mais, aga senini on teema tegemine veninud - pole nagu põhjust olnud. Nüüd siis on...
Läbisõit on teadmata. Laupäeva õhtul keeras Kanama viadukti all usumõõdik ette uue numbri: 500 000. Tõenäoliselt puuduvad sealt vahepealsed 2-300 000 km... Aga ega ma neid taga nutagi, küll neid juurde tuleb. Praegugi on viie kuuga tekkinud arusaamatul kombel juba 18 000+ km.
Eelmine omanik väitis, et tegemist olevat Saksa ehitusfirma lõhkamisteenistuse masinaga. Krt seda teab, kuid mõningad segase otstarbega juhtmed-augud-tulukesed-vidinad on selles masinas küll. Ja 2x3 kaitsmepesa, suhteliselt viisakalt paigutatud. Vähemalt oli maki jaoks hea toidet võtta:biggergrin:
Auto on täpselt sellises seisus, kui hind ja välimus seda oodata lasid. Leidub nii roostet kui tehnilisi apse. Kaasa arvatud kahevõtmesüsteem :pissed2: Loomulikult ootavad oma järge need tavalised: tagasilla liigendid ja rooste, kõige hullem on esimene parem tungiava, kust karp ära mädanenud on. Ja loomulikult nöögib soojenduse trükiplaat ja ei tööta kliima...
Plaanid
Ega erilisi plaane selle autoga pole. Hoida tehniliselt korras ja sõita, kuniks oma projekt ükskord taas autoks muutub.
Lähiaja eesmärgiks on uue summuti installeerimine ja nende velgede vahetamine originaali 15-auguliste vastu. Et võib oma üleliigseid siis pakkuma hakata
Mõned pildid ka: